• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Pasadena
    Kajsan skrev 2008-08-31 13:34:52 följande:
    PasadenaBlir det en Bee nu? har du redan köpt?
    Redan köpt
  • Lilaa

vad tycker ni är finast? toppset i flecce i nån fin färg eller en hemsydd helsvart suflett med en sittdyna i fina färger till?
    och vad är rimligt pris för en sydd suflett och dyna?

• dinana

Måste bara kolla med er kunniga... är det någon skillnad på Skip Hop Dash Deluxe och Skip Hop Dash? eller är det samma väska bara att butikerna klämmer till deluxe för att det skall låta mer säljande?

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • dinana
    Lilaa skrev 2008-08-31 15:09:40 följande:
    vad tycker ni är finast? toppset i flecce i nån fin färg eller en hemsydd helsvart suflett med en sittdyna i fina färger till?och vad är rimligt pris för en sydd suflett och dyna?
    Jag tycker ju så klart att mitt set är snyggast. Har ett topp set i komönstrat. Väldigt speciellt då jag fått det special sytt av en kompis i australien. Max skulle jag ge 1000 kr för ett helt set, men då får det ju vara nytt. Rosa canvassetet fick jag för 800 kr nytt.
  • Stargirl
    Lilaa skrev 2008-08-31 15:09:40 följande:
    vad tycker ni är finast? toppset i flecce i nån fin färg eller en hemsydd helsvart suflett med en sittdyna i fina färger till?och vad är rimligt pris för en sydd suflett och dyna?
    Beror på. Om den hemsydda är fint sydd. Annars fleece set.
    *~Bugaboo RULES~*
  • dinana
    dinana skrev 2008-08-31 15:11:25 följande:
    Måste bara kolla med er kunniga... är det någon skillnad på Skip Hop Dash Deluxe och Skip Hop Dash? eller är det samma väska bara att butikerna klämmer till deluxe för att det skall låta mer säljande?
    Hittade svaret på min fråga nu.. deluxe modellen är från 2008 och "Deluxe Edition includes the New Shuttle Clips; a unique strap and fastening system that allows the Dash to attach neatly & conveniently to the handlebars of a stroller "
  • rosenkind

om jag köper ju ju be small, bör jag köpa deras bagclips också? eller funkar bugaboos egna lika bra? ...inte lika snygga kanske...

• Nikas
    myHappiness skrev 2008-08-31 08:59:52 följande:
    ang. åkpåse i liggdel. Man kan även trä på själva toppen av påsen, den som man trär över sittdelen annars, över madrassen.  Snurrigt förklarat. Men då blir  det inget tyg över som man måste vika ner, och själva skåran för rumpan hamnar längre ner. Annars kan den hamna mitt i ryggen på barnet.
    Ahhh vilken bra ide det med... ska testa detta ikväll då vi hämtar upp vår åkpåse hos tjejen vi köper av :D
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14