Inlägg från: FinalFantasy |Visa alla inlägg
  • FinalFantasy

Bugaboo tråden nr 14

Angelinah skrev 2008-07-18 14:12:28 följande:
    Fyyy va ledsen jag känner mig alltså Böt bort min fina cam-06 mot en Bee i början på veckan, och märkte ju redan första prommen att bromsen inte tog.. Vände på den o de satt lite smuts där o sen funkade den EN gång..  Nu funkar den 1 av 10 ggr, antingen tar bara ena pinnen eller ingen alls..Hon MÅSTE ju vetat om det om hon haft den sen Feb
    Ring henne och säg detta?
  • FinalFantasy

Vem/vad är ditten datten? Sugen på dyna här

• FinalFantasy

Sökte, hon gjorde bara i egna tyger och hade inge som matcha min vagn *snyft*
    Tack ändå för hjälpen att spåra

• FinalFantasy

Jo hon ska sy en åt mig därflr vill ja ha en matchande dyna

• FinalFantasy
    SooJuicy skrev 2008-07-19 13:57:14 följande:
    Jag har beställt en buggysnuggle angora/velvet,  nån som har en sån eller i latte till buggen? Såg så mysig ut och behöver en till åkpåse ju hade svårt att bestämma vilken färg, men landade på rosa
    har du bild ?
  • FinalFantasy
    SooJuicy skrev 2008-07-19 14:56:25 följande:
    Nope, beställde igår så har ju inte fått den än Men är en sånhär: images.google.se/images&q=buggysnuggle%... Är det inte byggaboo som är i farten igen under ett nytt namn och företag www.blocket.se/vi/16850475.htm
    hahaha vilken fuling.. chassit såg.. av ut

åh mysig den såg ut *kliar i vill ha finger*
  • FinalFantasy

Vill oxå ha presenter men blir nog glad bara jag får mitt nya chassi just nu. Men som jag förstod postas det idag! *hoppas hoppas* Kört nu ett halvår på ringligt och vingligt chassi vars fällaihopvagnen knappar strullat och allt varit skevt Jävligt surt.

Ska köpa brun bas och varukorg och sandtoppklädsel. Sen kommer snart min burberrysuflett  och kommer bli så snyggt! Frågan rä vad man sen ska ha i vinter Bugaboopåse eller något annat mys mys

• FinalFantasy

Muffar? Jag har skydd som ingick? Som ska ligga på axlarna typ eller ja blir lite framför men muffar har jag inte sett

• FinalFantasy
    Moa38 skrev 2008-07-21 16:09:11 följande:
    lite OT men vet att någon i denna tråden vetvilka kostnader är det som tillkommer när man beställer från USA??25% på priset och tull?Hur mycket ligger tullen på?
    tull = 33% av priset och frakten har jag för mig Tror jag gav det för en klänning åtminstone.
  • FinalFantasy
    ClaraBella skrev 2008-07-21 17:51:21 följande:
    Hej tråden! Har en fråga som ni kanske kan svara på.. Hur är cameleonen att köra med vinterhjulen på? Blir det svårt eller är det som en vanlig vagn utan svängbara hjul??? Bor på landet men älskar vagnen och funderar på att köpa...     
    Jag tyckte den blev tyngre och såklart mindre mjuk att svänga Blev som en typ emmaljunga eller brio i stilen
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14