-
Är jag lite dum månne? Jag reggade mig just där men ser bara en tråd som handlar om byten.Kaja Design skrev 2008-06-15 14:42:17 följande:Påminner om det alternativa forumet för alla som vill visa sina bilder, länka till både sig själv och andra utan att bekymra sig över att bli portad. sytokig.forum24.se/
-
Jag har nästan tappat all sylust för tillfället.
Vår katt har varit sjuk och fick avlivas i torsdags så då hade jag ingen lust att sy alls. Har svårt att få tillbaka inspirationen. Och det relativt vackra vädret gör det ju inte lättare. Börjar få lite småpanik eftersom jag ska stå på en marknad i början av augusti och då är det ju bra om man har nåt att sälja. Förutom begagnade barnkläder då...
Så där, nu har jag gnällt färdigt för idag. Iväg till symaskinen med mig nu!
-
Överst står "Forum".Kaja Design skrev 2008-06-15 19:13:23 följande:Konstigt. Kanske ser du den senaste tråden som någon har skrivit i. Kan du testa igen??? Jag var inne alldeles nyss och då var det inga problem. Kanske skrev jag fel i länken...sytokig.forum24.se/
Under "sytrådar" och därunder "byten".
Under det "vem är online" och sedan inloggning.
Thats it! -
Och så var bloggen uppdaterad med lite nytt...
-
Det var verkligen skumt!PajaS skrev 2008-06-16 12:59:41 följande:Jag är sååå irriterad! Jag skickade min OL på service förra veckan. 970 spänn + 320 i bussfrakt. Och när jag får tillbaka den gör den fortfarande hoppstygn!Men vill ni veta det sjukaste. Jag vågar knappt skriva det för då tipsar ni väl om hispan eller nå: Den gör bara hoppstygn när jag syr med VIT tråd! Jag hör ju själv hur tokigt det låter. Det är samma märke på den vita och svarta tråden (S&S). Hoppstygnen görs av den vänstra nålen.Finns det någon som är synsk och kan hjälpa mig med detta mysterium?
Har ingen förklaring mer än att det nog är av samma anledning som att mina sömmar blir perfekta på provlappen men skit på det riktiga tyget.
-
Nu har jag löst problemet med att jag inte såg några trådar på sytokig. Jag var helt enkelt inte inloggad.
*så pinsamt*
-
Nu har knapparna från snapsouce kommit. För den som vill dregla lite så finns bild i bloggen.
-
Då var bloggen uppdaterad igen då. Attans vad jag är på g idag.
Nu är det storans jacka som finns att beskåda.
-
Jag har precis fått mina knappar därifrån. Jag har bara använt några och de verkar bra. Däremot verktygen var inget vidare.NettaniGbg skrev 2008-06-17 11:18:01 följande:Någon zom vill zambeztälla från www.snapsource.comDet borde väl bli billigare/knapp.Har ni erfarenhet av dezza knapparna? Är de bra? Lätta att zätta fazt?
Men jag undrar om det lönar sig att sambeställa. Man betalar frakt utifrån köpesumma så ju större beställning desto dyrare frakt. Kanske som någon skrev att man går ihop 3 och 3.
Ett tips bara, det är billigare att beställa tex 50 än 40 eller 30. 50 storlek 14 eller 16 kostar 7.80$ medans 30 kostar 7.50$. -
Ni som har Janome Coverpro 1000. Upplever inte ni att det är grymt dåligt med plats under pressarfoten? Jag har iochförsig bytt till clear View men det tror jag inte spelar nån roll. Tycker det är svårt att få under tex dubbel fleece och det är ju inte så jättetjockt. Ett stort problem faktiskt.