Sytråden spinner vidare - Grön rulle
Botilda skrev 2008-06-17 20:25:40 följande:
Dora, klarar man sig utan verktyget tror du? Jag beställde ju till de minsta knapparna, men tänkte kanske köpa de som är aningen större om de är bra. De fanns ju i betydligt fler färger. Det största värdet för mig är nog att hitta just de små tryckknapparna och alla färgerna. Att det blir rätt billigt är ett extraplus.Jag beställde både 14 och 16. Storlek 16 är som våra svenska knappar och finns ju som du säger i massor med färger.
Stratus skrev 2008-06-17 20:40:27 följande:
Jag har velat mellan att beställa från Snapsource eller Snapstore. Lutade åt Snapsource eftersom de just hade ett billigt verktyg, men om det är dåligt så var det kanske inget argument. Hos Snapstore köper man en liten klump som jag antar att man kan sätta i en kampress om man har. Men jag tänkte att det går kanske lika bra att banka på dem med en hammare. Det verktyget jag har till mina S&S-knappar är en sån. Är det någon som har beställt från Snapstore?Dora. Vet du om verktyget du köpte funkar till capped snaps också? Jag är lite sugen på såna knappar också, de är så snygga.