Inlägg från: yrväder |Visa alla inlägg
  • yrväder

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

car skrev 2008-08-27 21:33:38 följande:
    Så egentligen är det bara så att man får inte göra reklam eller sälja sig själv (förstå mig rätt )Bara göra reklam för andras saker
    Precis. Fast vi får ju tydligen inte efterlysa saker även om den som ev har det efterlysta inte tar betalt.
  • yrväder
    Småkottarna skrev 2008-08-27 22:58:05 följande:
    Yrväder: Tack tack! Nån som hittat orange velour någonstans för inte 200 spänn metern?
    jofotex
  • yrväder

det kostar 2000 har jag för mig att varumärkesskydda. typ 1500 + moms eller nåt sånt

• yrväder
    Småkottarna skrev 2008-08-28 09:09:05 följande:
    Tack för tipset, sos har tyvärr ingen orange velour.. Yrväder: Vet du vad jofotex tar för sina velourer?
    129
  • yrväder

Mari78 m pojktriss skrev 2008-08-28 21:20:55 följande:

ehmmm, vad konstigt att den ser konstig ut. Hos mig ser allt ut att vara i sin ordning.sarahl: träffen är ett resultat av Jofotexbesöket som var i april i år och vi har sedan spunnit vidare på en idé. Kanske blir det igen - kanske inte. Det är ingenting som vi har pratat om här inne i tråden någonsin förrän nu då!
    www.familjeliv.se/hem/yrvader/gallery/phpxyhb3p.png

Så ser din sida ut nu.
  • yrväder

car
    jag brukar göra på flera olika sätt. Ibland viker jag den på mitten och sätter i sidosömmen. Ibland syr jag den "runt" fållen. Nån gång viker jag in kanterna så nästan bara namnet syns och sätter den på ärmen (typ som pop gör) Jag har mitt namn i mitten och jag tycker det funkar till allt, dock är det ju plats över på båda sidorna som gör att man kan laborera lite.

• yrväder

O aimeN N skrev 2008-08-29 15:27:14 följande:

Någon som sytt om en vagn (SUFLETT) och som har tipps på hur man ska göra med nitarna i sufletten, sy runt om, sy över eller losa dom och nita om??? Andra tipps kanske??
    jag borrade lös dom gamla och nitade om. kändes faktiskt enklast, och så hade svågern en popnittång och nitar.
  • yrväder

en kompis har sytt en tröja i stoff och stils stretchjersey och hon tyckte den blev lite väl stretchig.

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle