Inlägg från: yrväder |Visa alla inlägg
  • yrväder

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Caeruleus skrev 2008-09-09 09:06:03 följande:
    Men allt övrigt, kontakt och leverans fungerade bra?Önskar lite smakråd...skall jag ha svart eller brun mudd till en tröja med vita ärmar och knallrosa bröst med svarta helikoptrar?
    jo den biten funkade bra. det var packat i en mailingbag.

Jag skulle nog ta svart mudd.
  • yrväder
    Kaja skrev 2008-09-10 08:47:19 följande:
    Nu har jag rockat blomkrukor. Höstens favorit tror jag faktiskt... Jag blev så himla nöjd med den!
    Snygg! Fast jag gillar nog ändå elefanten lite mer
  • yrväder

Tyras föräldrar skrev 2008-09-11 23:40:16 följande:

jag har fått paket idag och det är verkligen någon som listat ut vad mina döttrar gillar! jag ska klura lite innan jag bloggar och river bort skyddet för lapparna. jag har itne bara fått paket, jag har fått en ny last. Guitar Hero - fi f-n vad kul det är!
    Då ska du prova rockband
  • yrväder
    sarahl skrev 2008-09-12 08:13:08 följande:
    yrväder- tyget med troll på vad kommer det ifårn, skulle man haft till en tröja.
    jag har tryckt det själv.
  • yrväder

Tyras föräldrar skrev 2008-09-12 09:06:37 följande:

jag anar det men det fanns inte till Wii Än...
    hm, trist. Du får köpa en xbox
  • yrväder

alex 07 skrev 2008-09-12 13:32:51 följande:

Är det någon som har bra tips på textilfärg som man inte behöver fixera så länge med strykjärnet? Vet bara den på Panduro, men den skall fixeras i 5 min och jag tänkte göra ett mönster på ett tyg, så vad är den bästa färgen då?
    Screentecs behöver man bara fixera 1-2 minuter, det är tyvärr den enda jag hittat. Jag har samma problem tyvärr. Dock är deras inte den billigaste så jag står med strykjärnet framför teven
  • yrväder

alex 07 skrev 2008-09-12 15:09:22 följande:

Den självfixerande, har du provat den?? Tycker jag verkar kanon, ingen strykning alls ju 
    nej det har jag inte. Jag har inte testat den andra heller. det är thea som har den. det stod visst fixeringstids på burken.
  • yrväder
    Cirrus skrev 2008-09-12 20:17:36 följande:
    Insåg just att det börjar bli dags för en ny tråd. Någon som känner sig manad?
    jisses vad tiden går, jag tyckte nyss jag gjorde den här
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle