Inlägg från: yrväder |Visa alla inlägg
  • yrväder

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Jossan ligger runt 48 cm - snart 3 år, men hon har litet huvud.

• yrväder
    Tygtiiger skrev 2008-08-31 18:02:31 följande:
    Den här tråden är ju livsfarlig! Jag skulle utan problem kunna spendera en vecka med att vandra mellan datorn och symaskinen, och leva på glass och smörgås. Varför tar inte maken sonen och åker iväg och gör något grymt roligt med honom i några dagar, hyr en städerska åt mig och ser till att jag får pizza hemkört??
    Det låter ju som en kanonide! Synd att min syster inte syr, för då hade vi kunnat ha en helhelg med pizza och symaskiner då våra respektive åker på öl-och whiskey-festival i slutet på september
  • yrväder

jo jag har samma.

Happy Hippo skrev 2008-09-01 20:44:14 följande:

Jag har inte kunnat komma in på FL sen nån gång i lördags, men ni har tydligen inte haft samma problem. Jag fick i alla fall lite sytt, och det kan beskådas i bloggen.
  • yrväder
    AMDA skrev 2008-09-02 12:12:12 följande:
    Nån som vet ifall det är helt nya mönster i boken eller det är de äldre modellerna fast i ny tappning??
    äldre modellerna
  • yrväder

jag hade tänkt beställa den men en snäll mönsterängel har fixat alla mönster åt mig redan

• yrväder
    Caeruleus skrev 2008-09-02 16:49:31 följande:
    Vet du om dom har mycket roliga trikåtyger? Funderar på att ta mig en tur efter tyg imorgon och letar efter en butik där man kommer in med barnvagnen.
    du kommer in med barnvagnen. dom hade bra med velour och enfärgad trikå sist jag var där, men inte så mkt mönstrat på metervara vad jag minns.
  • yrväder

O Hanna O skrev 2008-09-02 16:57:18 följande:

Hejsan! Nu så har jag äntligen beställt namnband hur lång tid brukar det ta?
    beror på vart du beställt ifrån. på minanamnband tar det ca 14 arbetsdagar från det att dom reggat din betalning. det står i bekräftelsemejlet du får, prel leveransdatum
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle