Inlägg från: Småkottarna |Visa alla inlägg
  • Småkottarna

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Tygtiiger skrev 2008-08-26 18:44:44 följande:
    Jamen sådana är enkla att göra, säger jag som gammal scrapgalning! Designa en lapp. Skriv ut på färgskrivare, flera stycken på ett ark lite kraftigare papper (kräver lite övning i ps elements eller vanliga photoshop/illustrator el dyl). Klipp ut. Slå i en öljett (finns små avsedda för scrapbooking och cardmaking som är jättebra) och knyt i ett bomullssnöre. Häpp.
    Jag har tänkt att det borde vara rätt enkelt att göra, bara man hittar lite kraftigare papper att använda. Dock är min skrivare kaputt för tillfället så hoppades det gick att beställa kanske! Ska kolla sarahls tips.
  • Småkottarna

sarahl: Hette de något speciellt på vista print de du har beställt? Eller har du bara beställt typ visitkort och gjort om?

• Småkottarna

Förresten hörrni! Har ni något tips på någon sida med lite mysig mönstrad trikå? Kolla här i butikerna hemma men de har såå dåligt utbud, och både elefanterna o ugglorna är slut hos jofotex... Bara för jag inte beställt innan såklart.. Har ni något tips?

• Småkottarna

Puffar för min fråga om någon vet någon sida med lite rolig mönstrad trikå?

Både ugglorna och elefanterna är helslut på jofotex och jag hann ju såklart inte komma på att jag ville ha innan såklart.

• Småkottarna

Mari78 m pojktriss skrev 2008-08-27 09:34:52 följande:

Men båda kommer in igen i mitten av september så där är inte loppet kört!
    Slutet av september fick jag till svar!
  • Småkottarna

Mimmi 71 skrev 2008-08-27 11:45:12 följande:

Men herrejösses! Nu går det väl nästan lite för långt?Småkottarna: MG Tyger (länk i TS) har väl en del mönstrad trikå och randig finns bla på E-slöjd. Sedan finns det ju en hel massa om man blickar utomlands.
    Tack för tipset! Ska kika! Dock har jag aldrig beställt från utlandet och är ganska oteknisk och fattar bara svenska o engelska så jag håller mig nog till de svenska sidorna.
  • Småkottarna

Var hittar man hur mkt frakten kostar till sverige från crybaby?

• Småkottarna

Oooooojjj!! 400 spänn kostar frakten till sverige... Tror jag får skippa det.

• Småkottarna
    ami skrev 2008-08-27 14:46:39 följande:
    Jag skulle vilja köpa mönstrat plysch som randigt eller så. Hittar det inte nånstans. Nån som vet?
    Jo men MG har randiga och mönstrade velourer!!
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle