Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Hur mycket brukar det skillja mellan varje storlek i barnkläder? Har fått till ett jättebra mönster på tröja i 98/104 som jag ritat själv och skulle vilja få till det i 86/92 o 74/80 med... tänkte om det gick att utgå från det mönstret jag redan har och dra av ett visst antal cm eller ngt.
Hittade en rätt bra beskrivning på meandis hemsida, där deras tröjor skiljer 3 cm på längden och 2 cm på bredden mellan varje storlek. Kan ju vara ganska lagom!!
Hej hej!
Är det någon mer som är vaken och har lust o hjälpa mig hitta enfärgade trikå på stoffochstil? Jag hittar inte det, finns det inte eller är jag blind?
Bling: Tack, då var det inte bara jag. Nej, jag tyckte det lät lite skumt att använda muddtyg till en hel tröja tex...
Lillinda: Hur tycker du fleecen från SoS är? Är den tillräckligt tjock och go för att funka som en fleecejacka eller blir det mer koft-tjocklek på den?
Nu har jag hakat på trenden och skapat en blogg för att lägga upp mina alster. Jag som hade såååå mycket problem att få till raglanärmar på mina tröjor har nog nu lyckats få in snitsen.
Jag har inget till salu på min blogg så nog måste jag väl få länka till den här då?
www.smagryn.blogspot.com/
Jaha, då man är ovan bloggare kanske någon vill hjälpa mig med en grej? Försökte lägga till bloggvärderäknare samt en sådan som visar hur många besökare man haft, men det står att de inte accepterar html-koden jag skrivit, fastän jag bara kopierat den som jag fick... Vet nån hur man gör?
Tags is not allowed säger dom...