Sytråden spinner vidare - Grön rulle
[/citat]
Tags is not allowed säger dom...

Alla upptagna med lördagsmys nu?
Äh, jag fortsätter med mina frågor! Om jag vill sy fast en aplikation på ett plagg, räcker det med vlisofix (hette det så) mellan då för att få ett lite stadigare resultat?
Har sytt med aplikation utan något mellanlägg men det blir ganska sladdrigt, även om det ändå ser och känns helt okej tycker jag.
Någon som har sytt något kul sista tiden? Jag behöver lite inspiration känner jag... blir bara tröjor i massor här just nu, bara för jag fått in raglansnitsen.
Ikväll gick det lite tokigt... sydde fast en ärm i halsringningen på en bodysuit. Fattade först inte vad som hänt när jag tittade på den. Haha!!
Dora: Jäkla snygga wrappers du gjort!! Grymt avis!! Var de svåra?
TygTiger: Smart det där med djur av velouren som blir över!! Jag kastar alltid stumparna och tänker varje gång att det är synd att slänga!
Lines underbarn skrev 2008-08-31 12:25:48 följande:
Nähej tjejer, nu ska jag lämna er och min symaskin som bara vill äta upp det tunna trikåtyget jag försöker sy i och bege mig iväg och kika på en lägenhet.. Stor trea med 2 kakelugnar, riktigt spännande.
Hej hej!!
Vet att någon skrivit innan vad landskapstyget från jofotex ska kosta i trikån o bumullen, men jag hittar det inte nu... Någon som vill upprepa?
Sytt 2 skötväskor och en fleeceåkpåse i eftermiddag. Kvällen är ung och nu börjar Bompa så det blir nog en åkpåse till.
Hemkommen från staden med 4,5 meter tyg som jag bara hittade och bara var TVUNGEN att köpa när det var rea, fastän jag inte har en aning om vad det ska bli av det... Någon som känner igen sig?
Jag avskyr att ha tyg bara liggandes för det blir lätt så att det fortsätter bli bara liggandes, så nu får jag fundera ut något att göra av det. Ett jättefint rosa och ett i en mjuk ljust grön ton. Jättefina båda två.