Inlägg från: Småkottarna |Visa alla inlägg
  • Småkottarna

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Nej det var verkligen svårt att få tag i fina mönstrade trikåer!! Fanns lite på MG men inga som lämpade sig till barn tycker jag. Hittade mängder på de engelska sidorna men där gick frakten på flera hundra så det känns inte värt om man inte köper tyger för massor med pengar. Hittar någon någon sida med mönstrad trikå så tipsa gärna!

• Småkottarna
    ami skrev 2008-08-27 15:35:12 följande:
    Oh, där hittade jag ju allt jag har letat efter!!
    Vad bra! Jag har själv beställt därifrån idag för första gången så jag hoppas deras tyger är okej. Fraktfritt tom den 29 kan jag ju tipsa om ifall någon missat det! Tyckte annars deras frakt var väldigt dyr! 80 spänn om man handlar över 100 kr eller nått sånt.
  • Småkottarna
    sarahl skrev 2008-08-27 20:19:51 följande:
    mössmått till mössa åt 2 månaders, 1½ åring och 3 åring?
    Jag har en knappt 1½ åring och en 3 åring och de har 48/50 resp 52/54 i möss-storlek. Normalstora huvuden har de också.
  • Småkottarna

Var det inte någon som skrev typ igår och frågade om bävernylon i roligare färger eller är jag ute och snurrar? Iaf OM det var så så fanns det massor med färger på gittes för 90 kr/metern.

• Småkottarna

Någon som vill förklara för mig vad viscose är för tyg?

• Småkottarna
    Småkottarna skrev 2008-08-27 21:08:29 följande:
    Någon som vill förklara för mig vad viscose är för tyg?
    Ingen som vet?
  • Småkottarna

Yrväder: Tack tack!

Nån som hittat orange velour någonstans för inte 200 spänn metern?

• Småkottarna
    lilllinda skrev 2008-08-28 07:50:33 följande:
    tygpyssling har jättefina velourtyger, bla orange. SoS har billigare varianter kommer inte ihåg alla färger...
    Tack för tipset, sos har tyvärr ingen orange velour..

Yrväder: Vet du vad jofotex tar för sina velourer?
  • Småkottarna
    lilllinda skrev 2008-08-28 07:42:06 följande:
    Stort tack till den som var snäll o anmälde mitt inlägg jag skrev natten till onsd när jag svarade tyras föräldrar ang bortplockade inkägg. Det var ju jättesnällt! tusen tack!
    Ang anmälningar osv, så är det nog ingen i tråden som anmäler inläggen, utan eftersom det varit så pass mycket prat om detta sista dagarna och mängder med "otillåtna" inlägg så tror jag nog det finns någon moderator som håller koll på tråden och plockar bort de inlägg som ej är tillåtna...
  • Småkottarna
    Pillan81 skrev 2008-08-28 09:12:50 följande:
    Oj så konstigt det blev, hur får man det man svara på att bli grått??
    Klicka på det lilla A'et bredvid pussmunnen på det inlägget du vill svara på innan du skriver.
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle