• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Nirnaeth
    Martha skrev 2008-09-08 19:42:50 följande:
    Vad har du köpt för nya overaller?
    Åt Xander har jag köpt en mörkgrå Molo-overall, och åt Adele har jag köpt en brun Ida.T-overall med apor på Såå fina!!
    Men det lär bli bra mycket kallare innan dom kan ha overallerna.

Fick hem lurvfleecejackor från Molo idag, så dom kan mysa runt i dom istället tills vidare. Den ena är iaf lila
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Martha
    Nirnaeth skrev 2008-09-08 20:02:44 följande:
    Åt Xander har jag köpt en mörkgrå Molo-overall, och åt Adele har jag köpt en brun Ida.T-overall med apor på Såå fina!!Men det lär bli bra mycket kallare innan dom kan ha overallerna. Fick hem lurvfleecejackor från Molo idag, så dom kan mysa runt i dom istället tills vidare. Den ena är iaf lila
    ååå har haft span på några gröna Molo overaller på tradera... sååå snygga dom med.. :) Å lika så lurvfleecarna... vad kostade de??
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-08 18:44:59 följande:
    Har varit å köpt vinterkläder till Havanna i dag.. :)  Sååå snygga!!
    Jättefint. Jag ska dit imorgon med Adam och prova den svarta overallen. Ringde G och frågade vad han tyckte och vet ni vad han svarade? Köp vad du vill!!! Vad säger ni om det? Vad ska jag köpa tycker ni?
  • Martha
    Starlet1 skrev 2008-09-08 20:08:18 följande:
    Jättefint. Jag ska dit imorgon med Adam och prova den svarta overallen. Ringde G och frågade vad han tyckte och vet ni vad han svarade? Köp vad du vill!!! Vad säger ni om det? Vad ska jag köpa tycker ni?
    Jag tycker nog du ska köpa overallen.. Har lagt in en bild på Malva i storlek 92 i en sån overall som du vill ha.. :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Nirnaeth
    Martha skrev 2008-09-08 20:06:57 följande:
    ååå har haft span på några gröna Molo overaller på tradera... sååå snygga dom med.. :) Å lika så lurvfleecarna... vad kostade de??
    Overallerna eller lurvarna?

Overallerna hittade jag på rea i somras, i stort sett alla webshopar har ju haft tokrea hela sommaren. Så ca 800 styck för overallerna.
    Ville helst ha en koboltblå eller grön, men det mest praktiska på dagis är ju mörkgrå eller brun. Och brun fanns inte, så det fick bli grå.

Lurvarna är i babystorlek, och kostade 399 styck. Dom går upp till 92. Sen finns junior storlek, från 92 och uppåt, och dom kostar 499. Likaså lurvoverallerna.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-08 20:09:06 följande:
    Jag tror nog han kan ha 80 när jag ser Malva. Den är fin, jackan också.
  • tejp
    Starlet1 skrev 2008-09-08 20:21:50 följande:
    Jag tror nog han kan ha 80 när jag ser Malva. Den är fin, jackan också.
    Oj tror du inte 80 blir litet när den ska räcka hela vintern? Fast iof, om du provar så ser du ju. jag tycker också overall är ett bättre köp än jacka
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-09-08 21:32:05 följande:
    Oj tror du inte 80 blir litet när den ska räcka hela vintern? Fast iof, om du provar så ser du ju. jag tycker också overall är ett bättre köp än jacka

Jag ska prova den på honom imorgon. Få se hur den blir. Jo, overall blir nog bra. Ska ju till ULLARED snart, och då måste jag ju shoppa lite också

• Starlet1

Tejp, på tal om att ramla. På en julfest med jobbet satte jag mig på en trapp för att komma underfund med jobbets digitalkamera. När jag kommit på hur man gjorde för att radera bilder så blev jag så ivrig att jag glömde att jag satt ett trappsteg upp och ramlade och la mig på rygg framför alla jobbarkompisar som satt och åt. Pinsamt eller?

• znoozan

Michaela: skönt att det ordnat sig med lght Starlet: tror oxå mer på 86 i overall,Isac hade 86 förra året och han var 1.5 ca när vintern tog slut,Adam blir väl närmare 2 innan vintern är slut så nog låter 80 litet? det är ju långt kvar till vintern är slut så han hinner växa en hel del

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
Svar på tråden Poppispinglorna