• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • tejp
    Starlet1 skrev 2008-09-08 21:49:37 följande:
    Tejp, på tal om att ramla. På en julfest med jobbet satte jag mig på en trapp för att komma underfund med jobbets digitalkamera. När jag kommit på hur man gjorde för att radera bilder så blev jag så ivrig att jag glömde att jag satt ett trappsteg upp och ramlade och la mig på rygg framför alla jobbarkompisar som satt och åt. Pinsamt eller?
    Var glad att du inte hör mig nu!! *tjuter av skratt* Jag verkligen ÄLSKAR när folk ramlar. Brukar sitta å kolla på Youtube ¨på ramlarvideos
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • tejp
    Starlet1 skrev 2008-09-08 21:49:37 följande:
    Tejp, på tal om att ramla. På en julfest med jobbet satte jag mig på en trapp för att komma underfund med jobbets digitalkamera. När jag kommit på hur man gjorde för att radera bilder så blev jag så ivrig att jag glömde att jag satt ett trappsteg upp och ramlade och la mig på rygg framför alla jobbarkompisar som satt och åt. Pinsamt eller?
    Var glad att du inte hör mig nu!! *tjuter av skratt* Jag verkligen ÄLSKAR när folk ramlar. Brukar sitta å kolla på Youtube ¨på ramlarvideos
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-09-08 22:18:13 följande:
    Ja det var det jag tänkte på . Jag bjöd på den. Kan va skönt med ett gott skratt på kvällen
  • tejp

godmorgon!

Gaah jag är sååååååååååååå trött! Skulle behöva sova flera timmar till! Inatt har Moses sovit, men jag har varit vaken massor, vet inte ens varför.

Idag står nada på schemat. jag vill till kupolen, men inte ensam

Rufus är ledig från dagis för vi orkade inte masa oss iväg. Ska bara sitta här och uggla hela fm nu.

• Starlet1
    tejp skrev 2008-09-09 08:56:06 följande:
    godmorgon!Gaah jag är sååååååååååååå trött! Skulle behöva sova flera timmar till! Inatt har Moses sovit, men jag har varit vaken massor, vet inte ens varför. Idag står nada på schemat. jag vill till kupolen, men inte ensam Rufus är ledig från dagis för vi orkade inte masa oss iväg. Ska bara sitta här och uggla hela fm nu.
    Jag jobbar till 12, sen ska jag hämta Adam på dagis och åka tillbaka till Falun för han ska till tandläkaren. Ska till PoP och prova overallen.

Är skittrött, vet inte hur den här dan ska sluta.
  • Michaela83

här är en till som är supertrött!Oskyldig

Wilma -05 & Elwira -07
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-09-09 09:57:03 följande:
    här är en till som är supertrött!
    Det är möte nu på jobbet mellan 10-12, jag hade skrivit upp mig. Men vi hade så stränga förhållningsregler. Vi fick inte gå därifrån och så. Och jag är så trött att jag inte kan sitta still, och kissar hela tiden, så jag struntar i mötet.
  • Nirnaeth

Sällar mig till skaran Tröttmössor..
    Hur känns det att vara pigg och utvilad egentligen?? Det är ett tillstånd jag för längesedan glömt..

Adele har varit aktiv inatt, dragit mig i håret, nypt mig, gnällt, bökat, rullat fram och tillbaka mellan oss, krävt mat i ofantliga mängder...
    Önskar jag kunde skylla allt på sprutan igår, men så här är hon rätt ofta ändå.

Jag vill sova en hel natt ostört, och få fakna självmant på morgonen!!!

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Starlet1

Har ni mössa på ert barn i det här vädret som det är nu? Blev nästan idiotförklarad i en tråd om mössor för att jag sätter på Adam en tunn mössa nu. Vet ju att öroninflammation är pga bakterie/virus/baciller, eller vad det är och inte vädret, men vill inte chansa. Men gör det mig till en dålig mamma?

• Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-09-09 10:15:18 följande:
    Har ni mössa på ert barn i det här vädret som det är nu? Blev nästan idiotförklarad i en tråd om mössor för att jag sätter på Adam en tunn mössa nu. Vet ju att öroninflammation är pga bakterie/virus/baciller, eller vad det är och inte vädret, men vill inte chansa. Men gör det mig till en dålig mamma?
    Vi har villervallas bomullsmössor på barnen, alternativt Pops. Det har vi haft i 2 veckor..
    "Riktig" mössa åker på sen när det blir -5 ca, eller snö..
    Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna