• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • smarties
    bebis08 skrev 2008-09-18 14:29:55 följande:
    Aja baja, inget klorin på tofsalgerna!!!!!Köp några siamensis så är problemet fixat!
    Men jag vill inte ha mer fisk! :) Jag har nyss gjort mig av med dom :D
  • tejp
    smarties skrev 2008-09-18 14:25:48 följande:
    GANSKA många som rev ja.. :DMen klorin måste jag ha, måste göra rent akvariestenar som fått tofsalger..sen får man skölja skölja skölja :D
    klorin är bra till nästan allt!!!

Funderar allvarligt på att bleka katt-aset som går och pissar här på gården!!!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • bebis08

Kör du med klorin så blir du av med restenav fisken oxå
    Nä men allvarligt, klorin kan du inte använda....
    Bättre att slänga ur stenarna ist.
    Tofsalger kommer ofta om man har mkt järn i vattnet, använder du Aqua Safe när du byter?

♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • smarties
    tejp skrev 2008-09-18 14:34:00 följande:
    klorin är bra till nästan allt!!! Funderar allvarligt på att bleka katt-aset som går och pissar här på gården!!!
    Albinokatt? ;)
  • tejp
    smarties skrev 2008-09-18 14:34:17 följande:
    Albinokatt? ;)
    Kan bli
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Martha

Har oxå varit på ÖB och Blomsterlandet... Tror hela Blge var där...  Köpte inte så¨mycket.. lite pärlor och band å trä på men de råkade visst följa med hem till mina föräldrar.. å just de ja en fleece filt oxå..

Så har jag faktiskt hunnit men en väääldigt snabb sväng på POP oxå.. ;)  Var och klippte mej i Falun på förmiddan å då passade jag på å springa in. Köpte vantar till Havanna..  Och blev vääääldigt sugen på ett par skitsnygga baggy jeans...  men dom tror jag hon får önska sej i födelsedagspresent.. ;)

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • lindi
    Martha skrev 2008-09-18 13:09:02 följande:
    Jaa på Coop finns det ;)
    vad bra då ska jag ta med mig barnen dit någon dag
    Starlet1 skrev 2008-09-18 13:15:36 följande:
    Hur snygg blir man . Jag måste också ta kort. Mitt SVT-leg gick ut 2006 hihi.
    jo man blir inte så vacker men det är det som är meningen :-P tänkte klämma in mig o barnen  i en automat o hoppas på lite roliga kort o ge till henke.
    tejp skrev 2008-09-18 14:19:38 följande:
    Jag tvingade med mig syrran dit till blomsteraffären! Var ju snormycket folk! Alltså vad jag verkligen inte kan förstå är alla dårar som köar för att få en korv med bröd! Var in på ÖB också, var rätt mkt folk därinne, men det gick jättefort i kassan!Men, man lär väl ta  sig en ordentlig titt sen, vid bättre tillfälle
    vi svängde också förbi, tänkte passa på på förmiddagen för jag trodde de flesta jobbade då, men det var ju så mycket folk så jag åkte bara förbi, känndes inte värt att gå in där o trängas när jag ändå inte skulle ha något speciellt.
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • MiniMie

..vi har oxå vari vid ÖB och blomsterlandet...kanske vid 13.30.. var rätt okej med folk då. men kön till korven var ju fruktansvärd.. hur fan kan man köa föratt få en korv med bröd gratis.. jag fattar verkligen inte???

Passade på att köpa massa ljung på blomsterlandet.. 9.90..man spara ju MASSA pengar..vilket är bra då jag för de första lär ha så många till mina lådor..då ajg köpt extra långa lådor förr-förra sommaren. (när man bodde så fint med trädgård och dant)
    Och dels för ajg är rätt snål på blommor.. då dom oftast har en tendens att dö ut lite lite i förtid.. men.. dom är ju fina att ha så länge dom lever ;)

• Martha
    MiniMie skrev 2008-09-18 19:45:47 följande:
    ..vi har oxå vari vid ÖB och blomsterlandet...kanske vid 13.30.. var rätt okej med folk då. men kön till korven var ju fruktansvärd.. hur fan kan man köa föratt få en korv med bröd gratis.. jag fattar verkligen inte???Passade på att köpa massa ljung på blomsterlandet.. 9.90..man spara ju MASSA pengar..vilket är bra då jag för de första lär ha så många till mina lådor..då ajg köpt extra långa lådor förr-förra sommaren. (när man bodde så fint med trädgård och dant)Och dels för ajg är rätt snål på blommor.. då dom oftast har en tendens att dö ut lite lite i förtid.. men.. dom är ju fina att ha så länge dom lever ;)
    Såg dej när du stod i kön på blomsterlandet.. :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • MiniMie
    Martha skrev 2008-09-18 19:52:28 följande:
    Såg dej när du stod i kön på blomsterlandet.. :)
    jasså.. hum.. då såg du kanske mitt smått irriterande humör oxå kanske. Min underbara son bestämde sej för att tröttna ur just precis när vi var i kassan av alla ställen.. och just i den kassan som verkade krångla mest av alla just denna dag... *sucka*

Så snart vi kom utanför var han tvärglad och nöjd igen.. så.. visst.. kan förstå honom lite.. men.. folk i köeran brevid måste haft lite underhållning allafall.. om dom vela ha något att titta på... ;)
Svar på tråden Poppispinglorna