• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Nirnaeth

Alltså vad är det med ordet "gratis" som gör att folk tappar all logik?!

Det är smockfullt ÄN utanför ÖB, vid korvståndet!!

Thomas åkte förbi nu när han var ute och handlade, och berättade nu när han kom hem att det var sååå jäkla mycket folk, men att alla verkade köa utanför ett korvstånd.

Är det så otroligt åtråvärt med en gratiskorv???  Är det VÄRT, att stå ute i kylan och köa i all evighet..för en korv..?

jisses, ibland tappar man tron på mänskligheten!

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-09-18 20:27:28 följande:
    Alltså vad är det med ordet "gratis" som gör att folk tappar all logik?!Det är smockfullt ÄN utanför ÖB, vid korvståndet!! Thomas åkte förbi nu när han var ute och handlade, och berättade nu när han kom hem att det var sååå jäkla mycket folk, men att alla verkade köa utanför ett korvstånd. Är det så otroligt åtråvärt med en gratiskorv???  Är det VÄRT, att stå ute i kylan och köa i all evighet..för en korv..?jisses, ibland tappar man tron på mänskligheten!
    Alltså, lite pinsamt, men om min sambo varit hemme så skulle han stått i den kön. Han älskar gratis
  • copernicus

jag åkte förbi öb och blomsterlandet på väg från dagis i går morse. Det var då kö fast det var 30 minuter innan öppning!
    Jag vägrar trängas för att handla så jag väntar med att åka dit fast jag vill!

• smarties

Godmorgon tjejer, fredag och barnbidrag, och som grädde på moset är det marknad idag! :)

• bebis08

Näää? Kö så tidigt?
    Jag som skulle behöva köpa lite ljung.....
    Ska till Kupolen en sväng och trängas iaf, sen får vi se om man orkar med nåt Blomsterland...

Å marknad oxå - heeeelt glömt bort...
    Fast det är ju mest en massa skräp,
    men jag kan tänka mig att Ella kommer hem och tjatar om karuseller i em

Näpp, dax att ta en vals med snabeldraken nu, slänga i en hårtoning och fara iväg!
    Ha en trevlig fredag!

♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • smarties
    copernicus skrev 2008-09-19 08:33:32 följande:
    jag åkte förbi öb och blomsterlandet på väg från dagis i går morse. Det var då kö fast det var 30 minuter innan öppning!Jag vägrar trängas för att handla så jag väntar med att åka dit fast jag vill!
    Jag håller med, jag går dit igen när det lugnat ner sig.. :D
    Känns som om det kommer stå kvar i någon vecka till ;)
  • copernicus
    smarties skrev 2008-09-19 08:53:55 följande:
    Jag håller med, jag går dit igen när det lugnat ner sig.. :DKänns som om det kommer stå kvar i någon vecka till ;)
    absolut!
    jag tror inte jag tjänar nåt på att trängas nu, Kanske missar nåt bra erbjudande men slipper trängas och tid är pengar
  • Nirnaeth

Vaaa..? Är det marknad idag?? Vadå för marknad? Blge marknad?

Jag är verkligen clueless ibland, det har jag helt missat. Men då håller den väl på hela helgen också? Kanske vi hinner ner i morgon eller på söndag..
    Eller ja, vad ska vi dit och göra egentligen..det är ju bara samma skit som alltid annars. Skulle vara för godisremmarna då. Karusellerna tänker jag INTE sätta Xander i, inte efter det som stog i tidningen. För jag antar att det är Axels som kommer den här gången också?

• smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-19 09:07:31 följande:
    Vaaa..? Är det marknad idag?? Vadå för marknad? Blge marknad?Jag är verkligen clueless ibland, det har jag helt missat. Men då håller den väl på hela helgen också? Kanske vi hinner ner i morgon eller på söndag..Eller ja, vad ska vi dit och göra egentligen..det är ju bara samma skit som alltid annars. Skulle vara för godisremmarna då. Karusellerna tänker jag INTE sätta Xander i, inte efter det som stog i tidningen. För jag antar att det är Axels som kommer den här gången också?
    Ja, Borlänge marknad, i Folkets park. :) Hela helgen :)
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-09-19 09:09:07 följande:
    Ja, Borlänge marknad, i Folkets park. :) Hela helgen :)
    Tackar!
    Usch, ångrar att jag läste din blogg idag..det påminde mig om vad jag borde göra..
    Lägga ut saker på Tradera...
    Har sååå förbannat mycket urvuxna kläder...!! Och jag VET ju att det ligger en rejäl summa pengar i dom där kassarna..men fan så drygt det är att fota och lägga upp, och sen packa och skicka iväg. Det enda roliga är ju att se buden och få in pengarna
Svar på tråden Poppispinglorna