• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • bebis08
    Nirnaeth skrev 2008-09-22 11:45:54 följande:
    Jag tackade nej till Storytel, och så fick jag nåt erbjudande om trådlöst modem eller vad fan det var. Men det tackade jag också nej till..fick rejält med skäll av Thomas sen, för han tyckte tydligen att vi behövde det. Sist jag fick nåt, var Wrigleys halstabletter, för typ ett år sen eller så. Läser i Buzzadortråden, och alla verkar få så mycket och en massa skoj dessutom.
    Vi tog det trådlösa modemet, men det använder vi ju bara för "egen" skull, inte den egentliga tanken... Men lixom, vi bor i skooooogen, vem skulle vilja sniksurfa med oss? För det var ju det som det gick ut på. Och inte har vi testat inne i stan heller. Rätt värdelöst, men ett trådlöst modem fick vi iaf

Har inte fått ett enda erbjudande sen dess, och det var i våras - trist!
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • lindi
    Nirnaeth skrev 2008-09-22 11:23:28 följande:
    Nån mer som är med i Buzzador?Jag fick idag hem en hel låda med Modifast, chokladbars Det är ju måltidsersättning, och meningen är ju att man ska äta två såna istället för en måltid. Men dom var ju faktiskt jäkligt goda..Risken finns ju att hela lådan försvinner..och då försvinner ju även vitsen med bantning Och nä, jag bantar inte! Meningen är ju att jag ska provsmaka, och dela ut så att andra får provsmaka och sedan lämna in en rapport tilla Buzzador. Så jag får nog skynda mig att dela ut dom här
    ja ska också få hem de där barsen o det passade mig super eftersom jag kör gi.
    kul att de var goda för vissa av de där smakar ju apa!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • smarties

Jag skickade tillbaka det trådlösa modemet för någon vecka sen, skönt att slippa ha det liggandes. :)

Önskar jag bara kunde få alla paket som ligger här nu ivägskickade, får ångest bara jag tänker på att köpa frimärken åt dom :)

• Nirnaeth
    lindi skrev 2008-09-22 11:56:10 följande:
    ja ska också få hem de där barsen o det passade mig super eftersom jag kör gi.kul att de var goda för vissa av de där smakar ju apa!
    Ja jag trodde dom skulle smaka diskmedel och sand typ..men det smakade som vanlig choklad. Caramel var godast, men den andra var riktigt god den också.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Nirnaeth

Skönt att höra att modemet var värdelöst..då kan jag hälsa det till surmuppen här som fortfarande pikar mig för att jag tackade nej.

Det är trist att det kommer erbjudanden så sällan, men kul när det kommer nåt roligt. Dom är chokladbarsen var iaf väldigt välkomna! Jag är godisberoende, men har bestämt mig för att lugna ner mig lite. Magen börjar komma tillbaka igen, och jag var så glad över att den dragit in sig.

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • bebis08
    Nirnaeth skrev 2008-09-22 12:01:47 följande:
    Skönt att höra att modemet var värdelöst..då kan jag hälsa det till surmuppen här som fortfarande pikar mig för att jag tackade nej. Det är trist att det kommer erbjudanden så sällan, men kul när det kommer nåt roligt. Dom är chokladbarsen var iaf väldigt välkomna! Jag är godisberoende, men har bestämt mig för att lugna ner mig lite. Magen börjar komma tillbaka igen, och jag var så glad över att den dragit in sig.
    Nja, själva tänket var ju rätt värdelöst tycker jag, men hemma funkar det toppen
    Fast vi saknar lite funktioner, tex att kunna släcka ner för 15 åringen en viss tid...
    Det går bara att stänga av helt och då kan ju inte JAG surfa
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-09-22 11:49:43 följande:
    Du kan glädja dig åt att det trådlösa wippiesskiten var värdelöst ;)Så där gjorde du rätt :)
    Visst är det skit. Fick det inte att fungera, borde också skicka tillbaka det. Jag pratade med dom i timmar och till slut gav dom upp, så det är ju inte mitt fel.
  • smarties
    Starlet1 skrev 2008-09-22 12:15:00 följande:
    Visst är det skit. Fick det inte att fungera, borde också skicka tillbaka det. Jag pratade med dom i timmar och till slut gav dom upp, så det är ju inte mitt fel.
    Haha du också? Jag satt och blev behandlad som en idiot av deras support, de pratade nästan bebisspråk, verkade tro att man inte kunde någonting alls..jag hade gjort allt plus lite till, och ändå fungerade inte modemet här. Men dom verkade inte förstå att det faktiskt kanske inte fungerar för alla :)
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-09-22 12:17:58 följande:
    Haha du också? Jag satt och blev behandlad som en idiot av deras support, de pratade nästan bebisspråk, verkade tro att man inte kunde någonting alls..jag hade gjort allt plus lite till, och ändå fungerade inte modemet här. Men dom verkade inte förstå att det faktiskt kanske inte fungerar för alla :)
    Nämen precis. Och så det där att dom bara gav upp. Ring din dataleverantör sa dom. Jaja, skitsamma, vi ringde vår internetleverantör och fick ett modem som funkade perfekt.
  • bebis08
    Starlet1 skrev 2008-09-22 12:22:06 följande:
    Nämen precis. Och så det där att dom bara gav upp. Ring din dataleverantör sa dom. Jaja, skitsamma, vi ringde vår internetleverantör och fick ett modem som funkade perfekt.
    Ja det var inte så användarvänligt modem....
    Jag är heeeelt kass på såna saker, men har en gubbe som jobbar som datatekniker... Och även HAN hade vissa problem för det var så ologiskt.

Tror Wippies kommer bli en riktig FLOPP......
Svar på tråden Poppispinglorna