• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • badthing

Vet numera 4 barn som heter Elias. Vilket bra namn jag valt. ;) Och alla andra också såklart!

Smarties: Har du hittat på låten? :P

• znoozan

hallå Nu är vi hemma igen från kreta! Skönt att komma iväg,men vi hade otur med vädret,regnade flera dagar! annars har vi haft det underbar,Isac älskade att bada i havet och leka med stenarna!

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • smarties
    badthing skrev 2008-09-21 23:57:31 följande:
    Vet numera 4 barn som heter Elias. Vilket bra namn jag valt. ;) Och alla andra också såklart! Smarties: Har du hittat på låten? :P
    Näe, jag har noll koll på musik numera, jag kan bara synth tror jag :D
  • Susstuss
    smarties skrev 2008-09-21 19:26:41 följande:
    Någon som har koll på musik? =)Hörde en sån bra låt på marknaden i fredags, och jag har den i skallen och måste bara ha den.Lät som tja,Marley? "Rise up" var refrängen, och det var något utz utz aktigt.. :DNågon som har en aning om vad det kan vara för låt?
    Det kan vara Rio - Shine on. Spelas rätt mycket på radio just nu. Tror att dom sjunger något liknande i den låten, men jag är inte säker
  • tejp

Hallå!

znoozan, trist att ni hade otur med vädret!! Tur vi hade sol hela tiden! Trodde typ aldrig att det regnade där!

Här är Moses som vanligt i full fart! Han flyger fram och river i allt han kommer åt!
    Jag ska strax åka å handla. Trist väder idag, igen...

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Nirnaeth

Nån mer som är med i Buzzador?
    Jag fick idag hem en hel låda med Modifast, chokladbars
    Det är ju måltidsersättning, och meningen är ju att man ska äta två såna istället för en måltid. Men dom var ju faktiskt jäkligt goda..
    Risken finns ju att hela lådan försvinner..och då försvinner ju även vitsen med bantning

Och nä, jag bantar inte! Meningen är ju att jag ska provsmaka, och dela ut så att andra får provsmaka och sedan lämna in en rapport till Buzzador. Så jag får nog skynda mig att dela ut dom här

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Nirnaeth
    znoozan skrev 2008-09-22 00:11:35 följande:
    hallå Nu är vi hemma igen från kreta! Skönt att komma iväg,men vi hade otur med vädret,regnade flera dagar! annars har vi haft det underbar,Isac älskade att bada i havet och leka med stenarna!
    Välkomna hem! Trist med vädret bara, hoppas ni fick några soldagar också.
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-22 11:23:28 följande:
    Nån mer som är med i Buzzador?Jag fick idag hem en hel låda med Modifast, chokladbars Det är ju måltidsersättning, och meningen är ju att man ska äta två såna istället för en måltid. Men dom var ju faktiskt jäkligt goda..Risken finns ju att hela lådan försvinner..och då försvinner ju även vitsen med bantning Och nä, jag bantar inte! Meningen är ju att jag ska provsmaka, och dela ut så att andra får provsmaka och sedan lämna in en rapport till Buzzador. Så jag får nog skynda mig att dela ut dom här
    Ja, men har inte fått något roligt på ett tag, sist var storytel..och nja, det var väl ingen hit, vill ha något kul nu :)
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-09-22 11:32:18 följande:
    Ja, men har inte fått något roligt på ett tag, sist var storytel..och nja, det var väl ingen hit, vill ha något kul nu :)
    Jag tackade nej till Storytel, och så fick jag nåt erbjudande om trådlöst modem eller vad fan det var. Men det tackade jag också nej till..fick rejält med skäll av Thomas sen, för han tyckte tydligen att vi behövde det.
    Sist jag fick nåt, var Wrigleys halstabletter, för typ ett år sen eller så.
    Läser i Buzzadortråden, och alla verkar få så mycket och en massa skoj dessutom.
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-22 11:45:54 följande:
    Jag tackade nej till Storytel, och så fick jag nåt erbjudande om trådlöst modem eller vad fan det var. Men det tackade jag också nej till..fick rejält med skäll av Thomas sen, för han tyckte tydligen att vi behövde det. Sist jag fick nåt, var Wrigleys halstabletter, för typ ett år sen eller så. Läser i Buzzadortråden, och alla verkar få så mycket och en massa skoj dessutom.
    Du kan glädja dig åt att det trådlösa wippiesskiten var värdelöst ;)
    Så där gjorde du rätt :)
Svar på tråden Poppispinglorna