• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • znoozan
    tejp skrev 2008-09-22 11:12:00 följande:
    Hallå!znoozan, trist att ni hade otur med vädret!! Tur vi hade sol hela tiden! Trodde typ aldrig att det regnade där! Här är Moses som vanligt i full fart! Han flyger fram och river i allt han kommer åt! Jag ska strax åka å handla. Trist väder idag, igen...
    Det brukar inte regna... det var iaf ganska varmt i luften,så när regnet slutade hoppade barnen i havet och badade!
    Nirnaeth skrev 2008-09-22 11:24:08 följande:
    Välkomna hem! Trist med vädret bara, hoppas ni fick några soldagar också.
    tackar jadå vi hade sol oxå,höll på att svimma när vi klev av planet det var som att gå in i en bastu!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha

Fick ett Buzzador erbjudande i dag... ska se vad det var igen...  Knorr Vie Kids.. Nån hälso jos för barn typ...

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • smarties

Åh, karln ska till tippen snart, gissa om jag har samlat ihop grejor han ska slänga :D
    Alla våra glas, alla döda blommor, gamla leksaker som ingen leker med, nu ska han få ångra att han ens erbjöd sig att åka dit :D

• bebis08
    smarties skrev 2008-09-22 17:31:14 följande:
    Åh, karln ska till tippen snart, gissa om jag har samlat ihop grejor han ska slänga :DAlla våra glas, alla döda blommor, gamla leksaker som ingen leker med, nu ska han få ångra att han ens erbjöd sig att åka dit :D
    Ååå han kan få komma och hämta ett lass här oxå
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • Nirnaeth
    Martha skrev 2008-09-22 15:24:35 följande:
    Fick ett Buzzador erbjudande i dag... ska se vad det var igen...  Knorr Vie Kids.. Nån hälso jos för barn typ...
    Mäh! det vill ju jag också ha.. *girig*
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • MiniMie

häj häj.. vi är oxå buzzadorer.. men.. tackade nej till trådlösa interne-grejen.. fick där efter ett erbjudande om hundmat..och ahde då precis lämnat bort hunden så de blev nej där med.. sedan dess har de vari väldigt lugnt på erbjudanden.

Brorsan fick dock på den där färdiga gröten i tetra.. SKIT.. hur rinnig som hellst så Clara (ena tvillingen) drack den i vällingflaskan..!!!! för den var så lös att den inte gick att käka med sked.... =(

• MiniMie

...ett litet ego inlägg mitt i. BM besök idag.. 14dagar till BF.
    SF-måttet fortf stilla på 33cm. Så jag blev skickad direkt till falun.
    Ganska lagom med väntetid för att inte vara "inbokad".. ctg såg bra ut och sedan ul med viktuppskattning och mätning av fostervatten.... blev sedan hemskickade, lillebror är helt fixerad nu..och väger ca 3000g. Så.. än är han "normal" även fast inte sf-måttet vill mäta längre än såhär.

• copernicus
    MiniMie skrev 2008-09-22 19:53:25 följande:
    ...ett litet ego inlägg mitt i. BM besök idag.. 14dagar till BF.SF-måttet fortf stilla på 33cm. Så jag blev skickad direkt till falun.Ganska lagom med väntetid för att inte vara "inbokad".. ctg såg bra ut och sedan ul med viktuppskattning och mätning av fostervatten.... blev sedan hemskickade, lillebror är helt fixerad nu..och väger ca 3000g. Så.. än är han "normal" även fast inte sf-måttet vill mäta längre än såhär.
    skönt att höra att allt såg bra ut!!
    Nu kanske han vill titta ut snart då

jag är med buzzador, men har bara fått hem drikki. Har fått "avslag" alla gånger jag tackat ja, trots att jag oftast svarat samma dag. tycker det är lite tråkigt!
    Tackade också nej till internet då jag inte ville binda upp mej på nåt, och vi ev skulle koppla på oss på stadsnätet som vi har indraget.
  • Nedina

Här har vi wippies (som vi fått via Buzzador) och tycker att det fungerar superbra! Har kopplat både skrivare och en extern hårddisk till routern/modemet och får åtkomst till dem via vårt interna trådlösa nätverk, till vilket vi också har våra tre datorer anslutna.

Har bara fått MyDemand, Storytel och Wippies än. Jo, å ett erbjudande om ett kreditkort också, eller vad det nu var. Väntar otåligt på fler.

Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
  • smarties

Få se. Vi har haft MyDemand, Wippies, Storytel, Kexchoklad apelsin, GoDate.se, Wrigleys, Bingo, Nestle Drikki och Tamponger.

Men vill ha mer mer mer! :)

Svar på tråden Poppispinglorna