• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • znoozan
    smarties skrev 2008-09-22 21:29:43 följande:
    Dom måste ha haft rejält med tur, tror jag aldrig sett någon som kommit med så fort, dom måste ha tagit kort idag nästan. :)
    fotograferingen är väl måndagar så dem måste ju ha tagit idag! måste vara snabbhetsrekord av tidningen det brukar ju ta evigheter!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • tejp

Mitt inatten surfar
    Jäklar va snabbt dom var med i tidningen!!!
    Men, är jag helt omed? Skulle inte bebisen heta Elias? Eller var det Liam? Förvånad Hänger nog inte med riktigt...

Jag är också med i buzzador, har precis buzzat hundmat förra veckan Nu vill jag ha en kampanj med en audi TT eller nått

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • smarties

Har för mig det stod Elias i smset..hm?
    Dom kanske ändrade sig. :)

• smarties

Här är det sega klubben idag, Moa gick upp FYRA imorse, så hon sover lite middag innan dagis...haha. :)
    Max han ligger i vårat sovrum och ser på Lazy Town, och jag försöker vakna till liv här, ska till tandläkaren idag och göra av med pengar..skoj..eller inte.

• MiniMie
    tejp skrev 2008-09-23 00:12:30 följande:
    Jag är också med i buzzador, har precis buzzat hundmat förra veckan Nu vill jag ha en kampanj med en audi TT eller nått
    jaaaaa... den kampanjen går jag oxå GÄRNA med på ;) hehehe...!!
  • smarties

Åh, nu när jag lämnade barnen fick jag deras fotografier som de tog häromveckan, på dom själva, syskonkort och klasskort.
    1154 för alla kort...tror jag bara väljer ut de stora och sen klassfotona..guud så dyrt.

• bebis08
    smarties skrev 2008-09-23 09:08:55 följande:
    Åh, nu när jag lämnade barnen fick jag deras fotografier som de tog häromveckan, på dom själva, syskonkort och klasskort.1154 för alla kort...tror jag bara väljer ut de stora och sen klassfotona..guud så dyrt.
    Gör som "alla andra"....
    Scanna in dem och skicka tillbaka.....

Det ÄR jättedyrt med skolkort!
    Vi köper katalogerna så de har kvar.
    Sen älskar jag ju att fota så det blir nog egna bilder på ungarna till julklappar åt mor o farföräldrar
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • smarties
    bebis08 skrev 2008-09-23 09:11:40 följande:
    Gör som "alla andra"....Scanna in dem och skicka tillbaka..... Det ÄR jättedyrt med skolkort!Vi köper katalogerna så de har kvar.Sen älskar jag ju att fota så det blir nog egna bilder på ungarna till julklappar åt mor o farföräldrar
    Haha ja, så gjorde jag förra året. Sen förstorade jag upp till dom som ville ha. Blev billigt och bra :)

Men att dom är så duktiga på att fota, ungarna ser aldrig så här glada ut när jag försöker fota dom, och syskonkortet, dom fick dom att sitta bredvid varandra, bara det är en bedrift :D
  • bebis08
    smarties skrev 2008-09-23 09:14:13 följande:
    Haha ja, så gjorde jag förra året. Sen förstorade jag upp till dom som ville ha. Blev billigt och bra :)Men att dom är så duktiga på att fota, ungarna ser aldrig så här glada ut när jag försöker fota dom, och syskonkortet, dom fick dom att sitta bredvid varandra, bara det är en bedrift :D
    Ja visst är de duktiga - ibland...
    Förra året var våra bilder urdåliga!!!!!
    Årets har vi inte fått än...
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • Starlet1

Godmorgon. Sitter och funderar på vad jag ska göra före dagis. Kanske åka till Citygross en snabbis m Adam.

Han vaknade 5:30 imorse och fick välling och ville över i min säng. Sen låg han och pratade och pratade, men jag gjorde som vanligt vid den tiden och ignorerade honom, hihi. Så han somnade efter en halvtimme och sov till kl 8:30, jätteskönt.

Nu sitter han och leker med sin nya såg,

Svar på tråden Poppispinglorna