• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Martha

Hörrni tjejer som ska med ut i helgen.... vart ska vi vara och vad ska vi göra??? kom med förslag :)

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Nirnaeth
    Starlet1 skrev 2008-09-23 09:32:21 följande:
    Godmorgon. Sitter och funderar på vad jag ska göra före dagis. Kanske åka till Citygross en snabbis m Adam. Han vaknade 5:30 imorse och fick välling och ville över i min säng. Sen låg han och pratade och pratade, men jag gjorde som vanligt vid den tiden och ignorerade honom, hihi. Så han somnade efter en halvtimme och sov till kl 8:30, jätteskönt.Nu sitter han och leker med sin nya såg,
    Vilket lyx..tänk om det funkade på mina ungar, att bara ignorera dom!

Den ena är för stor, han går upp och gör det han vill ändå. Vilket brukar betyda att han hoppar i våran säng tills vi blir tvungna att gå upp.
    Den andra har utvecklat en äcklig, men stensäker metod, för att få upp oss. Hon spränger blöjor, på löpande band, när hon tycker att vi sovit färdigt.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-09-23 09:47:07 följande:
    Hörrni tjejer som ska med ut i helgen.... vart ska vi vara och vad ska vi göra??? kom med förslag :)
    jag har inte hunnit funderat så långt.. men ja ska försöka ordna barnis iaf. För ut vill ja!
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-09-23 10:24:53 följande:
    Vilket lyx..tänk om det funkade på mina ungar, att bara ignorera dom! Den ena är för stor, han går upp och gör det han vill ändå. Vilket brukar betyda att han hoppar i våran säng tills vi blir tvungna att gå upp. Den andra har utvecklat en äcklig, men stensäker metod, för att få upp oss. Hon spränger blöjor, på löpande band, när hon tycker att vi sovit färdigt.
    Så gjorde Adam förut också, sprängde blöjan alltså. Och ibland fortfarande, men då lite senare. Men när han vaknar sådär tidigt som kl 6, så brukar det gå att få honom att somna om. Fast inte alltid, inte om han vaknar halv sju, sju.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-23 09:47:07 följande:
    Jag måste kolla m Göte och så först. Var ju ut i helgen, men jag vill gärna, fast jag har verkligen inget att ha på mig.
  • smarties

Hm, nu har karln fått någon knäpp eller nåt. Han ringde och pratade med nya hyresvärden, och fick höra att man fick göra om i lägenheten bara det såg bra ut..så nu ska han tydligen göra om där i nya lägenheten, jisses..vad har hänt? Han som aldrig ville tapetsera och måla igen :D

• Martha
    smarties skrev 2008-09-23 13:05:15 följande:
    Hm, nu har karln fått någon knäpp eller nåt. Han ringde och pratade med nya hyresvärden, och fick höra att man fick göra om i lägenheten bara det såg bra ut..så nu ska han tydligen göra om där i nya lägenheten, jisses..vad har hänt? Han som aldrig ville tapetsera och måla igen :D
    ååå trevlig karl... ;)   Gillar när de får sånna där egna påhitt.. :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • smarties
    Martha skrev 2008-09-23 13:06:36 följande:
    ååå trevlig karl... ;)   Gillar när de får sånna där egna påhitt.. :)
    Ja det här ska utnyttjas, nu ska han få fixa och dona där i lägenheten.. :D
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-09-23 13:05:15 följande:

Såna knäppar gillas! Det får dom gärna få oftare tycker jag.

Sist min karl fick en snilleblixt, då sa han en morgon: Nää, ta å klä på dig nu så sticker vi till Ikea och köper kök!
    Han hann knappt avsluta meningen förrän jag stog påklädd och klar nere vid bilen

Tänk om han var lika entusiastisk över mina ideér?
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • bebis08
    Nirnaeth skrev 2008-09-23 14:36:04 följande:
     Såna knäppar gillas! Det får dom gärna få oftare tycker jag. Sist min karl fick en snilleblixt, då sa han en morgon: Nää, ta å klä på dig nu så sticker vi till Ikea och köper kök!Han hann knappt avsluta meningen förrän jag stog påklädd och klar nere vid bilen Tänk om han var lika entusiastisk över mina ideér?
    Men hallå?!
    Din karl behöver ta ett snack med min karl
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
Svar på tråden Poppispinglorna