• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • MiniMie

sent igår kväll fick jag frossa och värkar... men.. efter 2h, en dusch och sedan en varm vetekudde somnade jag ovaggad... idag har ajg lika måna känningar på att ungen vill ut som jag haft senaste 3åren.. dvs NADA.. inte ens lite ont eller öm någonstans.. så orättvist!!!

• bebis08
    MiniMie skrev 2008-10-02 08:20:29 följande:
    sent igår kväll fick jag frossa och värkar... men.. efter 2h, en dusch och sedan en varm vetekudde somnade jag ovaggad... idag har ajg lika måna känningar på att ungen vill ut som jag haft senaste 3åren.. dvs NADA.. inte ens lite ont eller öm någonstans.. så orättvist!!!
    Hörru, jag är före dig
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • MiniMie
    bebis08 skrev 2008-10-02 08:22:39 följande:
    Hörru, jag är före dig
    hehehe.. just nu känns de som om ALLA är före mej.. så.. sätt igång och kläm ut nu da.. så de blir MIN tur någon gång =)=)=)
  • bebis08
    MiniMie skrev 2008-10-02 08:24:13 följande:
    hehehe.. just nu känns de som om ALLA är före mej.. så.. sätt igång och kläm ut nu da.. så de blir MIN tur någon gång =)=)=)
    Det skulle jag lätt göra, om det bara kunde köra igång nån gång....  *suck*
  • MiniMie
    bebis08 skrev 2008-10-02 08:26:29 följande:
    Det skulle jag lätt göra, om det bara kunde köra igång nån gång....  *suck*
    hehe.. tror vi känner rätt lika just nu... egentligen är ajg fortf inte trött på att vara gravid.. men.. fasen, om de bara ahde kört igång igår när de var på god väg..hade han vari här nu så hade vi ahft de gjort =)=) hhehehe
  • bebis08
    MiniMie skrev 2008-10-02 09:05:52 följande:
    hehe.. tror vi känner rätt lika just nu... egentligen är ajg fortf inte trött på att vara gravid.. men.. fasen, om de bara ahde kört igång igår när de var på god väg..hade han vari här nu så hade vi ahft de gjort =)=) hhehehe
    Men JAG är trött på att vara gravid
    Det är väldans tungt nu, hade en utgångsvikt på 52kg och nu väger jag 70kg!!!
    Det är mkt till mina 152cm.... Och dessutom har jag en dålig rygg redan innan,
    och den här vikten gör inte saken bättre. Sen har jag börjat få så ont i höfterna,
    men det är väl oxå vikten. Vänder på mig hundra ggr/natt....

BF+3 idag.......
  • MiniMie
    bebis08 skrev 2008-10-02 09:54:28 följande:
    Men JAG är trött på att vara gravid Det är väldans tungt nu, hade en utgångsvikt på 52kg och nu väger jag 70kg!!!Det är mkt till mina 152cm.... Och dessutom har jag en dålig rygg redan innan, och den här vikten gör inte saken bättre. Sen har jag börjat få så ont i höfterna, men det är väl oxå vikten. Vänder på mig hundra ggr/natt....BF+3 idag.......
    BF-4 idag här..
    Den här ggn har jag inte alls gått upp så mycke i vikt.. gick iofs inte upp onormalt mycke förra ggn heller (13kg) men denna är jag nu uppe i 7,5kg..
    Antar att de är därför man står ut.. känns inte så jätte tungt. Även om jag hade fler kilon kvar sedan förra grav den här ggn... ;) Men de hör väl till..

ryggen var paj redan innan men, först nu sista veckan börjar jag känna mej stel och "osmidig"... så.. jag ska väl inte klaga. Men..gud vad amn längtar efter att få snuffsa.. heheh.. =)=)=)
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2008-10-02 10:29:40 följande:
    BF-4 idag här..Den här ggn har jag inte alls gått upp så mycke i vikt.. gick iofs inte upp onormalt mycke förra ggn heller (13kg) men denna är jag nu uppe i 7,5kg..Antar att de är därför man står ut.. känns inte så jätte tungt. Även om jag hade fler kilon kvar sedan förra grav den här ggn... ;) Men de hör väl till..ryggen var paj redan innan men, först nu sista veckan börjar jag känna mej stel och "osmidig"... så.. jag ska väl inte klaga. Men..gud vad amn längtar efter att få snuffsa.. heheh.. =)=)=)
    jag vill också snuffsa på bebbe! FÖD BARN! Flört
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

var in och klämde på en Urban igår på barnens hus.. och guuuuuuud vad jag vill ha en!! Ångrar såå mkt att jag sålde den sista.. *buuuhu*

Wilma -05 & Elwira -07
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2008-10-02 12:10:28 följande:
    jag vill också snuffsa på bebbe! FÖD BARN!
    hahaha ja visst.. allt för dej.. åker in nu på bums.. hhahhahah
Svar på tråden Poppispinglorna