• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • znoozan
    MiniMie skrev 2008-10-02 12:31:55 följande:
    hahahahah.... toppen!!Föresten läste jag på Ina´s blogg idag att minirodini-kläderna anlänt..och hon behåller ALLT själv.. hahah.. tydligen väldigt fina tryck =)Och om någon är sugen på att tjuvkika så har dom förskyltat lite i butiken nu.. så kika förbi på borganäsvägen 33 när ni är på stan ;);)Butiken kommer för övrigt att heta tre äpplen hög.. och är någon intresserad av en förhands-öppning-kväll (eller vad de heter) så säg till mej, då jag blivit ombedd att samla några namn och adresser åt henne inför, tjuvstarten!
    jaaaaag viiiiiiiiiill
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • badthing
    Nirnaeth skrev 2008-10-02 20:30:35 följande:
    Min unge blir då bara knepigare och knepigare..Från 6 månader, har han somnat bäst på egen hand. Vi lägger honom, säger godnatt, släcker, går ut och stänger dörren. Så har det varit sen dess..fram tills för några månader sedan.Då började han vilja ha nån av oss bredvid sig i sängen en stund, och det är ju helt oki. Vi ligger där några minuter, sen blir vi utslängda när han börjar bli för trött. Sen efter ett tag fick vi inte stänga dörren, utan den skulle stå öppen tills han hade somnat.För några veckor sedan blev han helt hysterisk, och ville att vi tog ut en mjukisälg. (som han haft sen han var pytteliten och alltid varit på hans rum)Sen utökades antalet mjukisdjur, och varje kväll såg det ut som en flyktingförläggning i v-rummet.Nu får inga mjukisdjur alls vara kvar på hans rum..Och för några dagar sedan började han kräva att taklampan skulle vara tänd.Så..nu tömmer vi rummet på mjukisdjur, lämnar dörren öppen..och har taklampan tänd.Han somnar, utan problem..! Men jag tycker han är bra lustig
    Hahaha. Vilken lustig son du har!
    Det betyder alltså att man kan vänta sig precis vad som helst när man har barn..? :P
  • Nirnaeth
    badthing skrev 2008-10-02 20:46:17 följande:
    Hahaha. Vilken lustig son du har! Det betyder alltså att man kan vänta sig precis vad som helst när man har barn..? :P
    Förvänta dig alltid det oväntade

Jag fasar för vad nästa steg blir..då ska han väl ha fönstren öppna!?
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • badthing
    Nirnaeth skrev 2008-10-02 20:55:14 följande:
    Förvänta dig alltid det oväntade Jag fasar för vad nästa steg blir..då ska han väl ha fönstren öppna!?
    Ok, då ska jag göra det. Det verkar lika bra. Så man är förberedd. Haha. :)

Om han ska ha fönstren öppna, mitt i vintern.. Guuud, då kommer ni frysa!
  • MiniMie

borganäsvägen är som sagt.. samma gata som lindex.. mitt emot godisaffären..typ.. =)

Hon kommer bla ha märkeskläder som: kik-kid..molo..katvik..minirodini.. och lite "udda" leksaker.. som man inte kan inhandla var som hellst..

Hum.. vad var de mer mickis, jag kommer inte ihåg allt..?!?

Öppnar är de väl allafall tänkt att de ska göras första vardagen i november om allt går som de ska.. och de hoppas vi ju verkligen. Dvs att de borde vara runt den 3e..dagen efter ni vari på underbara barn mässan =)

• MiniMie

....weeeee!! Jag är SÅ lycklig.

varit på sist mvc besöket idag, eller för hoppningsvis sista. Fortf står SFmåttet still på 33cm. Men..de var desamma. För nu är de bara 3dagar till BF. Och ikväll ska vi på 20års fest!!

Varför jag är SÅ lycklig.. provade mina älskade underbara, super nice:iga Levis-jenas..DOM SITTER TOPPEN.. herre gud. 3dagar till bf och jag kan hamina favvo jeans fortf.. hur går detta till??
    ...de var desamma.. jag kommer allafall slippa se ut som en sopsäck på festen ikväll =)=)

• smarties

Min stora prins har gått utan blöja halva dagen idag, och faktiskt bara gjort en olycka en enda gång på golvet..och även lyckats med att gå på toaletten och han kissade sista gången! Yey! :)
    Gissa om han var stolt, han lyste upp och sa "oj, jag är STOR kille" :D

• bebis08
    MiniMie skrev 2008-10-03 16:27:55 följande:
    ....weeeee!! Jag är SÅ lycklig.varit på sist mvc besöket idag, eller för hoppningsvis sista. Fortf står SFmåttet still på 33cm. Men..de var desamma. För nu är de bara 3dagar till BF. Och ikväll ska vi på 20års fest!!Varför jag är SÅ lycklig.. provade mina älskade underbara, super nice:iga Levis-jenas..DOM SITTER TOPPEN.. herre gud. 3dagar till bf och jag kan hamina favvo jeans fortf.. hur går detta till??...de var desamma.. jag kommer allafall slippa se ut som en sopsäck på festen ikväll =)=)
    Men hallåååååå?!
    Jag har inte ens kommit i mina mammajeans den sista månaden!!!!
    Här lullar man runt i mjukisar......
    Idag är jag på BF+4 (40+3) och mitt sf-mått var 38cm, överst på kurvan.
    Har gått från 52 till 70,5kg! Och en hel del sitter på rumpan å låren.....

Ha det så skoj på festen!!!
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • MiniMie
    bebis08 skrev 2008-10-03 18:26:05 följande:
    Men hallåååååå?!Jag har inte ens kommit i mina mammajeans den sista månaden!!!!Här lullar man runt i mjukisar......Idag är jag på BF+4 (40+3) och mitt sf-mått var 38cm, överst på kurvan.Har gått från 52 till 70,5kg! Och en hel del sitter på rumpan å låren.....Ha det så skoj på festen!!!
    jag menar de.. mina mamma byxor sitter snor tight.. MEN, antar att jag gått upp runt magen, för muddet gör så ont.. Mina vanliga levis jeans satt toppen!!
    Själv ligger jag på behagliga +7,5 i vikt ökning. Förra graviiditeten vart de +13..och sf mått som störst på nästan 39.
    Men.. lika lycklig för de blev jag då som jag kommer bli nu bara vårat underbara barn tittar ut =)=)
    Vikten och de kroppsliga är inget jag annars reflekterar vidare över så länge jag är gravid.. då får man vara hur fet (eller inte fet) som hellst.. =)=) hahahah

Festen var jätte skoj.. vi hade ingen barnvakt, så därör är vi hemma tidigt.Men vi ahr ätit gott och lekt roliga lekar..och nu när drinkarna började ta vid tackade vi och for hem..
  • Michaela83

Tittar in..

å jaaa jobbar heeela helgen.. :)

Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna