• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Martha
    MiniMie skrev 2008-09-29 22:15:28 följande:
    vi bodde på hotell nacka.. och saltsjöbaden förra sommaren.. men, de var mest för vi fick så bra priser med de där stockholmskortet.. men.. man vill ju inte hamna allt åt skogen.. när man hittar så dåligt.6månaders boende i stockholm satte ju inte direkt sina spår i mej allafall... uruselt lokal sinne. =/
    Kungens kurva är ju rätt nära mässan... och där finns IKEA, babyland, Heron City med lite olika affärer.. :)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • znoozan
    Martha skrev 2008-09-29 22:21:20 följande:
    Kungens kurva är ju rätt nära mässan... och där finns IKEA, babyland, Heron City med lite olika affärer.. :)
    ja det gör ju inget om man hinner med de affärerna oxå
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha
    znoozan skrev 2008-09-29 22:25:45 följande:
    hihi näää precis... inte ett dugg. ;)
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Nedina

Morrn morrn tjejer!

Sitter hemma och har tråkigt. Efter besök på akuten igår konstaterades att jag har svår magkatarr eller magsår. Så nu är det vila som gäller första dagarna. Har snart läst igenom alla bloggar och internetsidor jag kan komma på. Tänk hur det blir när man ÄNTLIGEN är hemma utan barnen, då har man supertråkigt.

Maria - mamma till ♥ Pontus ♥ ängeln Tilda ♥ Melvin
  • copernicus
    Nedina skrev 2008-09-30 09:35:18 följande:
    Morrn morrn tjejer!Sitter hemma och har tråkigt. Efter besök på akuten igår konstaterades att jag har svår magkatarr eller magsår. Så nu är det vila som gäller första dagarna. Har snart läst igenom alla bloggar och internetsidor jag kan komma på. Tänk hur det blir när man ÄNTLIGEN är hemma utan barnen, då har man supertråkigt.
    AJ ont!! Krya!!
    Håller med om att det är supertråkigt! Själv har jag lämnat båda barnen på dagis och ska ta itu med massa saker men tycker mest synd om mej själv som är ensam Jag vill inte lämna Lua på dagis men måste för att få stämpla.
  • badthing

Godmorgon, godmorgon! Det är inte ofta jag är vaken vid den här tiden.
    Fick ett sms imorse att min vän fick en pojk 04:37. Hon fick ta ambulans in, gick fort. Gud vad kul, nu vill jag åka in och mysa lite! :)
    Men med min otur så är jag förkyld. Varför blir jag förkyld när alla får bebis för? Det slår aldrig fel. Jobbigt. :)
    Jag hoppas på att vara frisk imorgon, är bättre idag än det var igår, har ingen feber längre iaf. Skönt!
    Så jag har varit vaken sen halv8 imorse, kunde inte alls somna om efter jag såg smset.

Undrar om det är ett pojkår? Alla jag känner har fått pojkar detta år, något lurt är det. :)

Undrar om man ska ta en promenad idag, när man är bättre. Få komma ut lite i solen.

Vad hittar ni andra på idag?

• badthing
    Nedina skrev 2008-09-30 09:35:18 följande:
    Morrn morrn tjejer!Sitter hemma och har tråkigt. Efter besök på akuten igår konstaterades att jag har svår magkatarr eller magsår. Så nu är det vila som gäller första dagarna. Har snart läst igenom alla bloggar och internetsidor jag kan komma på. Tänk hur det blir när man ÄNTLIGEN är hemma utan barnen, då har man supertråkigt.
    Usch vad jobbigt! Låter inte skönt. Jobbigt att man inte kan hålla sig speciellt sysselsatt heller.
  • Nirnaeth
    badthing skrev 2008-09-30 10:26:46 följande:
    Godmorgon, godmorgon! Det är inte ofta jag är vaken vid den här tiden. Fick ett sms imorse att min vän fick en pojk 04:37. Hon fick ta ambulans in, gick fort. Gud vad kul, nu vill jag åka in och mysa lite! :)Men med min otur så är jag förkyld. Varför blir jag förkyld när alla får bebis för? Det slår aldrig fel. Jobbigt. :)Jag hoppas på att vara frisk imorgon, är bättre idag än det var igår, har ingen feber längre iaf. Skönt!Så jag har varit vaken sen halv8 imorse, kunde inte alls somna om efter jag såg smset. Undrar om det är ett pojkår? Alla jag känner har fått pojkar detta år, något lurt är det. :)Undrar om man ska ta en promenad idag, när man är bättre. Få komma ut lite i solen. Vad hittar ni andra på idag?
    Vad kul! Mysigt med bebis

Men neeej..min bebis är ingen pojk! Så jag är väl undantaget då. Fast det ligger nåt i det du säger..jag tycker också att det har fötts väldigt mycket pojkar!
    Sen tror iofs INGEN att min bebis är en tjej..alla tar för givet att hon är en pojk. Dom frågar inte ens, utan konstaterar bara att det är "lillebror" eller "lillkillen".
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • badthing
    Nirnaeth skrev 2008-09-30 10:30:27 följande:
    Vad kul! Mysigt med bebis Men neeej..min bebis är ingen pojk! Så jag är väl undantaget då. Fast det ligger nåt i det du säger..jag tycker också att det har fötts väldigt mycket pojkar!Sen tror iofs INGEN att min bebis är en tjej..alla tar för givet att hon är en pojk. Dom frågar inte ens, utan konstaterar bara att det är "lillebror" eller "lillkillen".
    Visst ja, vi har ju dig också, tänkte inte på det ;)
    Det är Sabina, jag, Sofie, (alla 3 inom loppet av en vecka, har man bra tajming? ;)), Malin, och nu min vän Ida (dom båda under denna vecka), som fått pojkar detta år. Lite lustigt.

Haha. Men, bussigt att ta förgivet att det är en pojk bara. ;) Hon ser väl inte ut som en pojk? =)
  • Nirnaeth
    badthing skrev 2008-09-30 10:52:17 följande:
    Visst ja, vi har ju dig också, tänkte inte på det ;) Det är Sabina, jag, Sofie, (alla 3 inom loppet av en vecka, har man bra tajming? ;)), Malin, och nu min vän Ida (dom båda under denna vecka), som fått pojkar detta år. Lite lustigt. Haha. Men, bussigt att ta förgivet att det är en pojk bara. ;) Hon ser väl inte ut som en pojk? =)
    Nä jag tycker ju inte det, men tydligen så gör hon det. Visserligen har hon aldrig rosa, eller nåt annat som ser särskilt tjejigt ut..men vad fan?!
    Lite dåligt stil är det ju att bara ta för givet att det är en pojk, man kan ju iaf fråga.

Fast å andra sidan har många trott att Xander var en tjej, så det jämnar väl ut sig
    När han kom till BB och hälsade på mig och Adele, så utbrast personalen: Åååh här kommer storasyster och hälsar på!
    Haha! Thomas blev skitsur, och en vecka senare hade Xander snaggat hår..*Snyft*
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
Svar på tråden Poppispinglorna