• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • smarties

Ja föd barn med er. För lite bebisar i tråden just nu ;)

Fy f*n vad jag är less på kartonger nu. Blä!
    Vi kommer aldrig få bort dom! *gråta* :)

Imorgon kommer en kille som kanske ska köpa våran tvbänk och takfläkt, och jag har inte ens hittat en NY tvbänk. SUCK.
    Finns inga roliga på blocket, och ny kan man bara glömma just nu.
    Envisa mig som ska göra saker impulsivt.. :D

• bebis08
    smarties skrev 2008-10-02 12:12:15 följande:
    Ja föd barn med er. För lite bebisar i tråden just nu ;)Fy f*n vad jag är less på kartonger nu. Blä!Vi kommer aldrig få bort dom! *gråta* :)Imorgon kommer en kille som kanske ska köpa våran tvbänk och takfläkt, och jag har inte ens hittat en NY tvbänk. SUCK.Finns inga roliga på blocket, och ny kan man bara glömma just nu.Envisa mig som ska göra saker impulsivt.. :D
    Jag tror ni får ta och dansa nån föda-barn-dans eller nåt för oss först
    ♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2008-10-02 12:11:55 följande:
    hahaha ja visst.. allt för dej.. åker in nu på bums.. hhahhahah
    Bra,  jag som ska till Calimero ikväll.. Då kan ja händla preeeesent!!!  
    Wilma -05 & Elwira -07
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2008-10-02 12:27:32 följande:
    Bra,  jag som ska till Calimero ikväll.. Då kan ja händla preeeesent!!!  
    hahahahah.... toppen!!
    Föresten läste jag på Ina´s blogg idag att minirodini-kläderna anlänt..och hon behåller ALLT själv.. hahah.. tydligen väldigt fina tryck =)

Och om någon är sugen på att tjuvkika så har dom förskyltat lite i butiken nu.. så kika förbi på borganäsvägen 33 när ni är på stan ;);)
    Butiken kommer för övrigt att heta tre äpplen hög.. och är någon intresserad av en förhands-öppning-kväll (eller vad de heter) så säg till mej, då jag blivit ombedd att samla några namn och adresser åt henne inför, tjuvstarten!
  • Nirnaeth

Nån mer som kollade på VBÅ idag, och blev en aning känslosam?

När Abe kom hem, och säger till Lexie: Ja, jag har kommit hem till dig!
    Och hon slänger sig i famnen på honom..Oh my god..jag bröt ihop totalt!

Att jag är en nörd har vi nog redan konstaterat för längesen
    Jag blir lite extra känslig när jag är förkyld. Brukar mest bara håna VBÅ, även om jag följer serien slaviskt. Men idag..usch.

Sådär, nu ska jag gå och skämmas en stund och tröstäta mina nybakade kolakakor

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-10-02 15:04:32 följande:
    Nån mer som kollade på VBÅ idag, och blev en aning känslosam? När Abe kom hem, och säger till Lexie: Ja, jag har kommit hem till dig!Och hon slänger sig i famnen på honom..Oh my god..jag bröt ihop totalt!Att jag är en nörd har vi nog redan konstaterat för längesen Jag blir lite extra känslig när jag är förkyld. Brukar mest bara håna VBÅ, även om jag följer serien slaviskt. Men idag..usch.Sådär, nu ska jag gå och skämmas en stund och tröstäta mina nybakade kolakakor
    Jag missade det, måste se imorgon, fick lov o gå när dom öppnade dörren och tittade (antagligen när han kom hem) och jag blev såå sur :D
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-10-02 15:04:32 följande:
    Nån mer som kollade på VBÅ idag, och blev en aning känslosam? När Abe kom hem, och säger till Lexie: Ja, jag har kommit hem till dig!Och hon slänger sig i famnen på honom..Oh my god..jag bröt ihop totalt!Att jag är en nörd har vi nog redan konstaterat för längesen Jag blir lite extra känslig när jag är förkyld. Brukar mest bara håna VBÅ, även om jag följer serien slaviskt. Men idag..usch.Sådär, nu ska jag gå och skämmas en stund och tröstäta mina nybakade kolakakor
    ååh nej.... det missa jag :( och så jobbar ja i morrn så reprisen missar jag med.
    gaaah
    Wilma -05 & Elwira -07
  • smarties

Om ni missar...så tipsar jag om days.nu, där man kan se alla avsnitt som man missat under veckan :)

• tejp
    MiniMie skrev 2008-10-02 12:31:55 följande:
    hahahahah.... toppen!!Föresten läste jag på Ina´s blogg idag att minirodini-kläderna anlänt..och hon behåller ALLT själv.. hahah.. tydligen väldigt fina tryck =)Och om någon är sugen på att tjuvkika så har dom förskyltat lite i butiken nu.. så kika förbi på borganäsvägen 33 när ni är på stan ;);)Butiken kommer för övrigt att heta tre äpplen hög.. och är någon intresserad av en förhands-öppning-kväll (eller vad de heter) så säg till mej, då jag blivit ombedd att samla några namn och adresser åt henne inför, tjuvstarten!
    Förhandsöppning?! Me like!!!! Jag vill komma!

Åh va man väntar på dendär bebisen nu! Tyvärr har jag inga bra utdrivningsknep
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • Martha
    MiniMie skrev 2008-10-02 12:31:55 följande:
    hahahahah.... toppen!!Föresten läste jag på Ina´s blogg idag att minirodini-kläderna anlänt..och hon behåller ALLT själv.. hahah.. tydligen väldigt fina tryck =)Och om någon är sugen på att tjuvkika så har dom förskyltat lite i butiken nu.. så kika förbi på borganäsvägen 33 när ni är på stan ;);)Butiken kommer för övrigt att heta tre äpplen hög.. och är någon intresserad av en förhands-öppning-kväll (eller vad de heter) så säg till mej, då jag blivit ombedd att samla några namn och adresser åt henne inför, tjuvstarten!
    Jaaa meee.. :) Vill jätte gärna komma.. :)  Men Borganäsvägen 33 vart är de då? mitt i stan?
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
Svar på tråden Poppispinglorna