• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • smarties

Nirnaeth, jag brukar vara där o lämna prover, det ligger alldeles vid apoteket där uppe. :)

• Nirnaeth
    smarties skrev 2008-10-01 10:04:07 följande:
    Nirnaeth, jag brukar vara där o lämna prover, det ligger alldeles vid apoteket där uppe. :)
    Är det samma som provtagningscentralen??
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-10-01 10:00:49 följande:
    Gissa om jag har världens lyckligaste unge idag? Hans avdelning ska på studiebesök på brandstationen idag Xander har inte pratat om nåt annat dom senaste dagarna, och det lär han fortsätta med ett tag!Lab på Blg
    Förstår att han är lycklig. Det skulle jag också vara
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-10-01 10:00:49 följande:
    Gissa om jag har världens lyckligaste unge idag? Hans avdelning ska på studiebesök på brandstationen idag Xander har inte pratat om nåt annat dom senaste dagarna, och det lär han fortsätta med ett tag!Lab på Blg
    Å det skulle Isac gilla Brandlarmet hade gått på dagis idag så brandbilarna kom-när Isac SOV! typiskt!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Nirnaeth

Gissa om studiebesöket var lyckat!?

Först berättade brandmännen lite om vad dom gör, och vad som händer när dom ska släcka elden osv.
    SEN!! Fick barnen ÅKA i brandbilen..och så satte dom på sirenerna!!

Milt uttryckt så har min son haft en hel del att berätta idag

Dom ska ju ha gympa snart, och då ska dom vara nere på brandstationen, i deras lokaler. Stor risk att min unge kommer vara ett dugg intresserad av gympan..

• Nirnaeth
    znoozan skrev 2008-10-01 20:39:31 följande:
    Å det skulle Isac gilla Brandlarmet hade gått på dagis idag så brandbilarna kom-när Isac SOV! typiskt!
    Nä, stackarn! Vilken osis
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-10-01 20:45:00 följande:
    Nä, stackarn! Vilken osis
    max otur,hans största intresse nu är ju brandbilar... brukar det inte vara öppet hus på brandstationen nångång har jag för mig? Vad skojigt för dem att få ha jumpa i deras lokaler,bra läge på dagis
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Nirnaeth
    znoozan skrev 2008-10-01 20:52:51 följande:
    max otur,hans största intresse nu är ju brandbilar... brukar det inte vara öppet hus på brandstationen nångång har jag för mig? Vad skojigt för dem att få ha jumpa i deras lokaler,bra läge på dagis
    Ja nästa öppet hus är i maj. Trist nog.
    Jag har missat det i år, trots att jag försökte hålla koll..men nästa år då jäklar, då ska vi dit iaf.

Xanders favoritprogram på tv är Sjukhuset och Cops..men bara när det är utryckning Finns det inget med brandkåren också??
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-10-01 20:54:53 följande:
    Ja nästa öppet hus är i maj. Trist nog. Jag har missat det i år, trots att jag försökte hålla koll..men nästa år då jäklar, då ska vi dit iaf. Xanders favoritprogram på tv är Sjukhuset och Cops..men bara när det är utryckning Finns det inget med brandkåren också??
    Maj är det ju långt till   Vet inte om det går än men det har gått ett brandkårsprogram på disovery det hette ladder nånting!
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-10-01 20:54:53 följande:
    Ja nästa öppet hus är i maj. Trist nog. Jag har missat det i år, trots att jag försökte hålla koll..men nästa år då jäklar, då ska vi dit iaf. Xanders favoritprogram på tv är Sjukhuset och Cops..men bara när det är utryckning Finns det inget med brandkåren också??
    Skulle det inte vara det på femman, om den på Gotland? :)
Svar på tråden Poppispinglorna