• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • smarties

Borganäsvägen..är det inte gatan som Lindex är på?

• Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-10-02 12:11:41 följande:
    var in och klämde på en Urban igår på barnens hus.. och guuuuuuud vad jag vill ha en!! Ångrar såå mkt att jag sålde den sista.. *buuuhu*
    Spännande, ska nog åk aoch kika på den imorgon.

Vad ska ni göra imorgon? På fm? Jag och Adam kanske åker till Fenix en sväng, det är fortfarande på fredagsförmiddagarna va?
  • Starlet1
    MiniMie skrev 2008-10-02 12:31:55 följande:
    hahahahah.... toppen!!Föresten läste jag på Ina´s blogg idag att minirodini-kläderna anlänt..och hon behåller ALLT själv.. hahah.. tydligen väldigt fina tryck =)Och om någon är sugen på att tjuvkika så har dom förskyltat lite i butiken nu.. så kika förbi på borganäsvägen 33 när ni är på stan ;);)Butiken kommer för övrigt att heta tre äpplen hög.. och är någon intresserad av en förhands-öppning-kväll (eller vad de heter) så säg till mej, då jag blivit ombedd att samla några namn och adresser åt henne inför, tjuvstarten!
    Åh vad spännande. Gillar sånt.

Jag var i Sågmyra idag, blev lite inköp i alla fall.
  • Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-10-02 15:04:32 följande:
    Nån mer som kollade på VBÅ idag, och blev en aning känslosam? När Abe kom hem, och säger till Lexie: Ja, jag har kommit hem till dig!Och hon slänger sig i famnen på honom..Oh my god..jag bröt ihop totalt!Att jag är en nörd har vi nog redan konstaterat för längesen Jag blir lite extra känslig när jag är förkyld. Brukar mest bara håna VBÅ, även om jag följer serien slaviskt. Men idag..usch.Sådär, nu ska jag gå och skämmas en stund och tröstäta mina nybakade kolakakor
    Åh, det missade jag, får ta och spela in reprisen imorgon . Fast jag gillar inte den serien
  • Starlet1

Jag har problem med en tråd i mina favoriter. När jag klickar på den så får jag upp listan av dom trådar som är senast uppdaterade, fattar ni vad jag menar? Bara den tråden. Det är Cambridgetråden. Har ni varit med om nåt sånt? Vad kan det vara?

• Nirnaeth
    Starlet1 skrev 2008-10-02 20:06:45 följande:
    Jag har problem med en tråd i mina favoriter. När jag klickar på den så får jag upp listan av dom trådar som är senast uppdaterade, fattar ni vad jag menar? Bara den tråden. Det är Cambridgetråden. Har ni varit med om nåt sånt? Vad kan det vara?
    Det händer mig också ibland, oftast har det varit så att tråden varit tillfälligt stängd..eller så är det nån bugg.

Ibland har dom varit borta ett par dagar, för att sen hux flux dyka upp igen.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-10-02 20:21:51 följande:
    Det händer mig också ibland, oftast har det varit så att tråden varit tillfälligt stängd..eller så är det nån bugg. Ibland har dom varit borta ett par dagar, för att sen hux flux dyka upp igen.
    Okej, den kanske är stängd då. Ska försöka hålla mig till tåls.
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-10-02 19:53:30 följande:
    Men Borganäsvägen 33 vart är de då? mitt i stan?
    mitt emot godisaffären CACAO, eller kanske bättre om ja säger brevid skivaffären och gamla La moda.
    (lokalen är i gamla turkaffären som låg där ett tag)
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-10-02 20:27:07 följande:
    mitt emot godisaffären CACAO, eller kanske bättre om ja säger brevid skivaffären och gamla La moda.(lokalen är i gamla turkaffären som låg där ett tag)
    aha.. spännande... vet du när dom tänkt öppna?
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Nirnaeth

Min unge blir då bara knepigare och knepigare..

Från 6 månader, har han somnat bäst på egen hand. Vi lägger honom, säger godnatt, släcker, går ut och stänger dörren.
    Så har det varit sen dess..fram tills för några månader sedan.
    Då började han vilja ha nån av oss bredvid sig i sängen en stund, och det är ju helt oki. Vi ligger där några minuter, sen blir vi utslängda när han börjar bli för trött.
    Sen efter ett tag fick vi inte stänga dörren, utan den skulle stå öppen tills han hade somnat.
    För några veckor sedan blev han helt hysterisk, och ville att vi tog ut en mjukisälg. (som han haft sen han var pytteliten och alltid varit på hans rum)
    Sen utökades antalet mjukisdjur, och varje kväll såg det ut som en flyktingförläggning i v-rummet.
    Nu får inga mjukisdjur alls vara kvar på hans rum..
    Och för några dagar sedan började han kräva att taklampan skulle vara tänd.

Så..nu tömmer vi rummet på mjukisdjur, lämnar dörren öppen..och har taklampan tänd.

Han somnar, utan problem..! Men jag tycker han är bra lustig

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
Svar på tråden Poppispinglorna