Linköping, någon? del 2
då får man hålla tummarna att du är gravid
vad bra att hon kom tilbaka
här är man helt slut efter en hel dag i norrköping.lillan var otroligt duktig som gick hela dagen trots hettan.
ikväll blir det till att slöa och ev åka o bada.imorrn ska det städas,tvättas och sys för fullt
jag fick ligga och skrika i 4 timmar helt i onödan pga inkompetent personal.de gav mig dropp då värkarna inte funkade som de skulle.men de satte droppet alldeles för lågt,sen fick man inte ligga/sitta som man ville.smärtan /värkarna var hemska men inget hände.mina andra förlossningar har gått på ca 2 timmar efter att vattnet/slemprppen har gått,jag har öppnats väldigt fort alla gånger.men den sista förlossningen var ett helvete både psykiskt och pga smärtan och behandlingen man fick utstå.
märkte de inte ditt utomkvedes tidigare?jag har ju fått gå på vul med de tre sista barnen pga graviditetskomplikationer.
bm på efterkontrollen tyckte att personalen hade misskött sig rejält.
klänningar i olika stl och lite andra kläder i retro tyger som är inne just nu
vi ska väll åka o bada vi med idag om en viss person har surat färdigt här hemma.
har ni kommit fram till nått datum för mammakvällen?

då får ni ha en trevlig kväll.
om en stund blir det ev stureforsbadet om vi hinner med det.sen ska det sys.fick ju jaga reda på tråd o kantband idag.