Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon? del 2

Mammatill4a skrev 2008-08-02 10:46:40 följande:
    Ok, de är lungt vet du,ja du såg at de var tänt nånstans hos er vid 3 tiden inatt kan de stämma??gick på toa och i säng på en gång efteråt..ja idag har ja inte känt av nåt, men går ja ut kopmmer la den tillbaka el nåt.. idag kommer de inte hända nåt sj hemma så blir soft kompisen ringde nu hon var i norrköping mm får se om man är sj hemma när hon väll kommer hem.. får bli att sista soffan och rulla tummarna hela dagen
    maken lägger sig runt 03 på nätterna.han är som mig.kan inte sova i värmen.
    nu har man sytt en klänning,strax ska jag sy en retro klänning med tillhörande hätta.har fyndat en massa dyra retro tygerGlad

här är man oxå övergiven,maken tog med sig barnen till kolonin.så skönt att få vara ENSAMMEN ett tag.
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-02 13:05:40 följande:
    Fru tzoanidis: Får hoppas att mensen håller sig obrta och att det har tagit sig nu Vad säger ni om att äta tacos då? Lätt och smidigt att laga till!

gillar inte tacos så värst mycket.får enormt illamående när jag äter detLedsenmen det går om det är svagt kryddat.

finns det möjligtvis nån i tråden som har klänningar i stl 80,86,92 för några ynka kronor? behöver det som mallar

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    Fru T skrev 2008-08-02 12:48:27 följande:
    ursch det känns inte alls som det tagit sig den här gången heller då det verkligen känns som mensen ska komma när som å dumma ja testade i morse fast ja lovat mig själv att inte testa före mondag å självklart va det så negg som det kan bli..har jätte jobbig molvärk i ryggen å det nästan sticker ibland, hade svårt att somna pga det å vaknade flera ggr för att det gjorde ont å va VARMT. magen har sen igårkväll vart superuppblåst å skumm, menskänningar i tjejmagen..så nepp hoppet är inte så stort här å nu vill ja bara att mensen ska komma så den är över tills vi äker till grekland, å nåde den om den inte sköter sig...
    du är säkerligen gravid.när väntar du mensen?
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-08-02 18:06:41 följande:
    fy vad jobbigt att bara gå och ha ont..Sj har ja en riktig depp dag idag.. funderar på allt mellan himlen och jord, om man valde rätt som flyttade till linköping, om de är så bra uppväxt för barnen mm ... har de lite jobbogt nu.. men hoppas på att de går över snart.. kan ju ha med grav att göra med
    jag skickar över en massa styrkekramar till dig.här tjatar gubben om skäggetorp men jag vägrar pga vissa omständigheter
    Mammatill4a skrev 2008-08-02 17:27:57 följande:
    Ciccielv: jasså ja skulle döö om ja inte fick mina timmars sömn ja.. hoppas ni har de bra i regnet..här har man inte gjort många knopp idag, fick besök av en vän med hennes sambo och lilla tjeja, de råkade de skrutts jätte spark med så nu har fler sätt hur livlig vilde vi har..

vissa dagar är man som en zombie.ju mindre sämn jag får ju svårare får jag att sitta still.här har man sytt flera klänningar under dagen och fler blir det ikväll.imorrn ska vi på en loppis och kika efter fynd

ang tjejkvällen vart ska vi mötas/äta?

• ciccielv

halloj i stugan.här har man städat och sytt hela långa dagen.
    har ni kommit fram till vart vi ska äta?hemma hos nån eller på stan?
    tid plats osv?
    jag kommer att åka buss då maken har barnen.
    mammatill4a och mammatillEKNS ska vi ha sällskap till/från träffen?gillar inte mörkret.

hoppas alla har haft en bra dag.här har man ont i nacken o ryggen efter alla kläder som man har sytt idag.Glad

• ciccielv
    Marayah skrev 2008-08-03 01:40:44 följande:
    Men iaf. Jag har 4 platser över om de e någong som vill ha skjuts.
    jag åker gärna med i bilen.jag går knappt ut när det är mörkt,har ju vart med om en del.
    Mammatill4a skrev 2008-08-03 06:31:00 följande:
    HAHAHA , tack du.. hoppas vi kan ses i veckan.. vore trvligt att få en heldag tillsammans med er
    maken vill till mjölby men jag säger nej.det blir för långt till lkpg och sonen får åka jättelångt när han ska till oss.sen är ju mjölby en liten håla
  • ciccielv
    dinana skrev 2008-08-03 16:01:37 följande:
    jag brukar oftast äta med mjuka bröd. så man gör en lite påse som man stoppar innehållet i... *mums* fast det trillar ju oftast ut ändå hur man än försöker hålla det kvar i
    jag kör med mjuka bröd.
    idag har vi fart runt på loppisar och en auktion och kolonin.
  • ciccielv

mammatill4 o mammatillEKNS har ni kollat bussturer?

marayah jag åker gärna med i bilen om det finns plats.Glad

Fru T skrev 2008-08-03 15:20:06 följande:
    -Riven ost-gurka-tomat-creme fraiche-majs-sallad-pineapple salsa-rödlök- Gräddfil- köttfärs- tacosås (vi brukar skippa den äckliga tacokryddan och ha ner såsen i kättfärsen, det blir mycket saftigare å massa smarrigt)- Nacho chipsett alt. är att jag inhandlar hela listan tex. dan innan å sen skriver ner vad det blir styck... vad tycks?
    det låter bra.så vi vet vem som köper vad.jag tar med läsk.jag dricker inte alkohol.
  • ciccielv
    jannovich skrev 2008-08-03 19:26:29 följande:
    Jag är lite efter nu och har inte hunnit läsa allt ni skrivit.. när är tjejkvällen?
    på fredag den 8/8 hos fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-03 19:05:28 följande:
    Jag äter bara mjuka bröd, så jag vill gärna ha med såna
    samma här
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-03 19:14:39 följande:
    Fy vad irriterandes! Sista bussen från Fru T går 23.15 på fredag, fattar inte varför de inte kan gå senare på fredag kvällarna, var likadant när vi oxå bodde i Tannefors.Fast bussen hem till Lambohov går 1.30 från resecentrum, så hade jag bara vågat att gå till resecentrum själv så hade det ju gått bra.Så jag åker gärna med dig marayah, annars blir det taxi. Fast å andra sidan kanske vi inte blir kvar längre än till 23.15 heller, beror ju på när vi ska komma.
    ja resecentrum är ju en bit att gå till från tannerfors.men går inte bussen genom stan?
  • ciccielv
    Apipoulai skrev 2008-08-03 19:28:59 följande:
    Desamma. Blir så när man är ute och reser. :)När var Skeninge Marken förresten?
    den brukar vara veckan innan bb om jag minns rätt
  • ciccielv
    dinana skrev 2008-08-03 12:38:08 följande:
    vore kul om man får lite nya adresser på msn? har ingen att snacka med där längre känns det som sen man flyttade från Kalmar.
    jag inboxar min msn adress.jag står ibland som utloggad men är inloggad ändå
Svar på tråden Linköping, någon? del 2