Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon? del 2

Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-03 19:37:48 följande:
    Jo, men det hjälper ju inte. Sista bussen går 23.15 från Fru T, sen går den till resecentrum o sen genom stan tror jag.
     det var sniket.bussarna är rena skämtet sen de gjorde om allt.det skulle bli så bra men det blev rena floppen.vi har nu 1 buss istället för 3.så bussen går mindre sällan numera.

vem håller i inköpslistan?
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    jannovich skrev 2008-08-03 20:33:40 följande:
    Okej, då vet jag!Apipoulai; Skänninge är onsdag och torsdag!
    ååh är den redan denna vecka.att den alltid ska vara när man är pank*suck*
  • ciccielv
    PojkMaffia skrev 2008-08-03 21:43:38 följande:
    halloj brudar, är lite off på sidan! sorry men har rätt mycket runt mig :-smen såg om ert partaj hehejag kommer garanterat om jag får en barnvakt till Lukas för johan har dom små den helgen 8/8ciccielvFru Tmammatill4aJennyoPatrikMarayahLeos och Vincents mammaMammatillEKNSdinanaPojkmaffiaHemma hos mig fru Tvart bor hon? så jag vet hur jag ska ta mig hem, ska man ha med sig något? jag kan göra min egna dressing som är fett god om ni vill i sånna fall
    halloj hoppas allt är bra med er
    Mammatill4a skrev 2008-08-03 21:11:45 följande:
    jag har gärna torostade jordnötter  och mjuktbröd till taccos, sen är allt med redan som ni skrivit uppIdag har man varit ensam hemma från halv 10 till halv 3 då maken tog med sig barnen ut och tittade på motorcyklar på sviestad idag med,, pappa och barn har ett visst intresse, ja jag med men mest för folkrace och rally.. sen på em fick vi besök av vänner med en 10 månder bebbe med humörbarnen somnade för en stund sen och maken är iväg och hjälper en gemensam vän till oss att flytta lite, får se när han behagas komma.. men känner ja dem rätt lär de dröja en stund för de ska la drickas kaffe och röka därimellan med.. bara så glad att han hittat vänner efter sin bästa kompis tragiska död för 2 år sen.
    det är ju kul och bra att din man får lite vänner att umgås med.mina killvänner förlorade jag när jag träffade maken.det fanns ju aldrig tid längre till att åka jämt till katrineholm längre
  • ciccielv
    Fru T skrev 2008-08-03 21:53:25 följande:
    jag tar på mig att inhandla det som står på listan dan innan så skriver ja ner va det blev för var å en sen..är ja nykter kan ja leka taxi till bussen men det vet ja inte änn
    det var smartGlad
    inboxar du adressen och ev portkod?
  • ciccielv
    Fru T skrev 2008-08-03 21:55:27 följande:
    är du från katrineholm från början?
    nix men min sons pappa bodde där när vi träffades.sen fick man många vänner i k-holm via honom
  • ciccielv
    Mizzz skrev 2008-08-03 22:05:02 följande:
    Nu är jag nyfiken. Har inte haft tid att följa tråden så mkt. Ska ni ha nån tjejkväll eller? Får man komma kanske? Eller är det "privat?
    du är lika välkommen som alla nadraGlad
    Fru T skrev 2008-08-03 22:02:19 följande:
    ok min man är därifrån det va därför ja undra
    skoj då kanske han känner nån av mina gamla vänner
  • ciccielv

nä nu ska jag ta o lägga mig framför tv.ha en fortsatt bra kväll allesammans så längeGlad

Fru T skrev 2008-08-03 22:04:29 följande:
    ja är ni ett gäng som går ihop är det ju lugnt men vi får se hur det blir me mitt drickande, visst e ja allt lite sugen på en "sista" flaska vin men ja vill ju gärna att tanten håller sig borta me
    hur dags ska man komma på fredag?
  • ciccielv
    Fru T skrev 2008-08-03 22:19:59 följande:
    jo om inte annat så känner dom nog till han då han jobbat som vakt på en av krogarna i typ en evighet
    då lär jag ha sett honom.jag var ju ute en hel del med en killkompis.värst var när man stötte på skumma typer från karsudden på STADT(ev felstavat)vid tågstationen
    Marayah skrev 2008-08-03 22:39:44 följande:
    Hoppsan här har de hänt mycket under den lilla tid ja vart borta ida. jag äter gärna mjuka bröd med. Är säkert gott med salsan i köttfärsen, me ja e väldigt känslig för sånt som smakar massa. Å Filip blir inte så glad på sin mamma som får ont i magen om de e för starkt. Men vi får plats i bilen än så länge e de isf: Mammatill4a, ciccielv, Leo och Vincents mamma och dinana plus mej o de borde bli 5 st om ja inte e helt dålig på matte. Men sen om ni inte e så kinkig me att sitta fler i bilen så har ja kombi. Går att packa hela baken fulll. *asg*
    vad snällt att du skjutsar oss.jag kan pröja lite bensinersättningGlad
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-03 22:42:47 följande:
    Ja, några av oss har nog tänkt det i alla fall..jag tänkte nog det i alla fall, lite vin..

jag avstår alkohol då jag blir riktigt otrevlig när jag har fått i mig det.

vad ska ni hitta på idag?vädret är trist.

• ciccielv
    Apipoulai skrev 2008-08-04 01:34:39 följande:
    "veckan före bb", vad betyder det i detta sammanhanget? :)(Varför blir det alltid fel i citeringen för mig?)
    veckan före barnbidraget.förr var det ungefär när skolan började om jag minns rätt
    Marayah skrev 2008-08-04 09:20:10 följande:
    Så mysigt med hästar. Önskar mej en egen gård ja  med hästar. Det har alltid vart mitt intresse. Synd bara att det är så dyrt att rida på ridskolan här nere. När ja bodde uppöver så var de halva priset per termin mot för här.. Hoppas det inte är feber han har. Inte skojj när dom små e sjuka... Här har vi nyss klivit upp. Ska göra oss klar och åka till Lingehm till en jobbarkompis och hälsa på.. Ha det så bra idag!!
    då får du ha en trevlig dag i linghem.vi har just bestämt att barnen ska till busfabrikenGlad
    jannovich skrev 2008-08-04 09:34:04 följande:
    Jag ska dit!
    vi åker nog ev om jag hinner få in traderapengar tills dess
  • ciccielv
    JePaLuLi skrev 2008-08-04 09:49:06 följande:
    Godmorgon!Vad händer hos er idag?Här är det ganska grått och trist väder, men jag klagara inte Är det någon som går på BVC i skäggetorp och som har numret dit?Hur är det med mödravården, vart tillhör man?Har ju en massa saker som måste fixas innan flytten...
    tyvärr minns jag inte namnet.men sök på familjecentralen då det ligger i samma lokaler
    dinana skrev 2008-08-04 09:45:52 följande:
    Jag försöker komma på namnet på en hårsalong som ligger typ mittemot gyllenhuset, någon som kan hjälpa mig. Det är en trappa ner...
    brännpunkt borde det vara
Svar på tråden Linköping, någon? del 2