Linköping, någon? del 2
.men runt kl 13 eller 14 är kanske bättre.vart ska vi fika?stan är väll enklast
.men runt kl 13 eller 14 är kanske bättre.vart ska vi fika?stan är väll enklast
var det nån mer som såg serien queer as folk på 5an?synd att de sabbade seriens slut.jag som trodde att den serien skulle vara i många avsnitt typ som L-world.
nu ska jag ta och klippa lite tyg till ena klänningen som lillan har valt att jag ska sy
.ja cykla skulle vara skoj men det går inte att göra då värken kommer direkt
jag kan fixa hålen för bälte och selen på symaskinen.bakstycke kan jag sy dit oxå.det var väll marinblått på sufletten?självklart hjälper jag dig med vagnen.synd att du blev så blåst av säljaren.
vi ska få vagnen fin.hjulens nav kan jag fixa rätt färg på.har nog sån färg hemma.
en fikalista är ju bra
ska vi spika onsdag?villken tid?
.du kommer ju få en supersöt bebbe.era barn är ju jättesöta.skoj med nytt.hänger du med på fikaträffen?vore skoj att få se dig nån gång
mammatill4a
villken söt mage du har när du ligger ner.det ser ut som en tjejmage.men det skulle väll vara skoj om det blev en gosse så ni har två av varje

jag vägrar flytta.villket maken är småsur över.jag har sagt att jag vill inte flytta från ryd och förlora vänner.barnen vill ju inte heller flytta.ev blir det nån annan gård i ryd.skäggetorp vill jag inte till pga en viss person som bor där
du vet vart jag bor och det är bara att ringa oavsett klockslag när tiden är inne för förlossningen
imorgon.