Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon? del 2

Mammatill4a skrev 2008-07-28 20:39:31 följande:
    Ger dig styrkekramar att de finns nåt pyre i magen, vet sj hur du känner dåvår skrutt inte ville sätta sig på över året,, hade koll på ÄL mm men inget alls hände, de var när ja sket i att räkna och bara hade sexat 2 ggr den månaden som skrutt ville sätta sig och nu är de bara 95 dagar kvar,, hoppas på din tur snart
    oj vad tiden går snabbt.då är du högravid snartGlad.men runt kl 13 eller 14 är kanske bättre.vart ska vi fika?stan är väll enklast
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv

var det nån mer som såg serien queer as folk på 5an?synd att de sabbade seriens slut.jag som trodde att den serien skulle vara i många avsnitt typ som L-world.

nu ska jag ta och klippa lite tyg till ena klänningen som lillan har valt att jag ska sy

• ciccielv
    Fru T skrev 2008-07-28 20:43:56 följande:
    Tack ja trots att vi försökt ett år så är detta första gången ja kollat med äl stickor å kännt på tappen osv förut har vi "bara" sexat ja kan fika alla dagar alla tider om ni vill ha me mig
    klart du kan följa med på fika.ju fler ju roligare är det.Glad
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-28 20:46:14 följande:
    Jo tack helgen har varit jätte bra, barnen har lekt massor, inte osams en enda gång, dessvärre gav de sig på varandra på en gång idag istället, det var så lite så sa ju att ja skulle skicka ett kort på demfinns mer bilder i mitt galleri under mormor/morfar och magbilderhar äntligen vågat ta bilder på magen, syns mest när ja tar kort liggande men de får ju ni andra avgöra..haft en bra helg sj? synd att ja har så trälig cykel annars kunde ja med tagit en sväng med dig, alma älskar med att cykla..
    du har ju superfin bebismage.den har blivit rundare tycker jagGlad.ja cykla skulle vara skoj men det går inte att göra då värken kommer direkt
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-28 20:49:21 följande:
    hehe ja snart så ;-P hehe du vill inte försöka dig på ett litet projekt?
    gärna.ursäkta om jag lät sur förut på tlf.jag blev så förbannad när jag fick leta efter tlf.maken har en förmåga att gömma telefonen jämt*suck*

vad snabbt alma springer.ebba är som en snigel mot alma.
  • ciccielv
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-28 21:08:45 följande:
    här går åskan för fullt.....& båda tjejerna sover sött... det var som tusan Mammatill4a..inte alls långt kvar nu !& ny sittvagn till Elin är beställd....kul med nytt & fräscht!
    vad för vagn blev det?
    Mammatill4a skrev 2008-07-28 20:59:46 följande:
    jag kan fika på onsdag , kan nån mer kan vi inte skriva upp en fika lista? så vi vet vilka som kan komma när oich var..ciccielv: om ja köper nåt tyg och sätter för de trasiga bakstycket på vagnsklädeln? kanske inte just nu men innan sittdelen ska användas, har faaaaannnnn inte råd med nytt nu.. så tänker köra med liggdelen och sen ska de bli en annan vagn sen när den är urvuxen

jag kan fixa hålen för bälte och selen på symaskinen.bakstycke kan jag sy dit oxå.det var väll marinblått på sufletten?självklart hjälper jag dig med vagnen.synd att du blev så blåst av säljaren.

vi ska få vagnen fin.hjulens nav kan jag fixa rätt färg på.har nog sån färg hemma.
     en fikalista är ju bra

ska vi spika onsdag?villken tid?Glad

• ciccielv

ciccielv skrev 2008-07-28 20:49:59 följande:
    du har ju superfin bebismage.den har blivit rundare tycker jag.ja cykla skulle vara skoj men det går inte att göra då värken kommer direkt
    tack

jag har ju berömt din fina bebismage förr oxå.den är supersötGlad.du kommer ju få en supersöt bebbe.era barn är ju jättesöta.

imorrn ska jag vara hemma och sy.vi kanske kan ses då.våra barn vill ju leka ihopp som vanligt
  • ciccielv
    dinana skrev 2008-07-28 21:30:56 följande:
    Jag hänger gärna med ut på fika. Vart och när är frågan nu då?Var länge sedan jag var ute.. =)
    onsdag har vi kommit fram till.men vart och klockslag vet vi inte ännu
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-28 21:31:58 följande:
    en espiritvagn

skoj med nytt.hänger du med på fikaträffen?vore skoj att få se dig nån gång

mammatill4a

villken söt mage du har när du ligger ner.det ser ut som en tjejmage.men det skulle väll vara skoj om det blev en gosse så ni har två av varjeGlad

• ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-28 21:33:05 följande:
    jag har kommitt på att ja är rätt kär i vagnen endå behöver inte vara NYTT för att ja ska trivas har ju en vagn sen 2000 oxå xom passar lika bra och inte ett enda synligt fel på den heller, men den är tänkt som extra vagn, var bara förra vckan ja var besiken, men plockar med vagnen varje dag nu och nallarna ja fått av dig hängr på och alma kikar in i den varje dag för att se om de ligger nån bebbe i den Vad snällt att du vill hjälpa med vagnen hjul blir nog nya endå har ju täönkt punkteringsfria för lätt framkomlighet i staden självklart spikar vi tid på onsdag
    precis!rätt sagt av ett vagnsproffs!vagnen behöver inte vara den allra nyaste modevagnen för att man ska vara nöjd.brio och emmaljunga är ju bäst.teutonia är ju bra oxå.själv håller jag mig borta från billiga skitvagnar.din -00 är ju jättefin och gunget i den är ju jättebra.

så gulligt av alma att hon kollar om det ligger nån bebbe i vagnenGlad

nä nu ska jag ta och klippa tyget.vi hörs ju.vi kan ju ses imorrnGlad
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-28 21:39:32 följande:
    hihi de får ju tiden utvisa vad de blir, säger som ja sa till olivia kanske blir än aliens;-p asg**** men ni lär ju vara först med att veta om vi ringer er mitt i natten, mitt på dagen om nu inte byter lgh innan dess

jag vägrar flytta.villket maken är småsur över.jag har sagt att jag vill inte flytta från ryd och förlora vänner.barnen vill ju inte heller flytta.ev blir det nån annan gård i ryd.skäggetorp vill jag inte till pga en viss person som bor där

du vet vart jag bor och det är bara att ringa oavsett klockslag när tiden är inne för förlossningenGlad

Mammatill4a skrev 2008-07-28 21:36:26 följande:
    vart lite fel, men kom ö ver på fika vid 13 tiden imorgon då. har tyvärr inget till lilla matilda väönnen, men har hon nån kaka hemma kan ni ju ta med, om du kan slitadig från att sy en stund
    du är så snäll.vi kommer gärna överGladimorgon.

fikaträff onsdag kl 14.00

kopiera och fyll i :

Mammatill4a och lilla Alma
    cicci med töserna
Svar på tråden Linköping, någon? del 2