Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon? del 2

Marayah skrev 2008-07-29 18:25:07 följande:
    Ja fegade ur för de var sååå kallt. Kom till midjan men sen var ja för feg..
    jag tycker det är svinkallt i sjön fastän det är runt 24 grader i vattnetSkrattande
    dinana skrev 2008-07-29 18:32:41 följande:
    Vi har pool i trädgården, slipper man bada i sjön plus att man kan välja temp på vattnet själv *njuta*
    vad mysigt med egen pool.
    Firstandhappy skrev 2008-07-29 18:49:58 följande:
    hoppas bara mr är på skapligt humör så man kan ta med honom ut, håller på att få nästan alla tänder på en gång känns det som..
    inte vara kul och få tänder i denna värme.hur gammal är han?
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    Firstandhappy skrev 2008-07-29 19:41:24 följande:
    han blir 6 mån på torsdag, nej det är inte alls kul , trodde det skulle vara bra nu när han fått de första 2 i underkäken, men tydligen så kommer det fler på en gång nu på dirwekten så det är bara att fortsätta med alvedon..
    då får han tänder rätt tidigt.
    våra barn har fått tänder runt 11-12 månaders ålder
    här är man helt slut efter värmen.har lyckats sy två klänningar under kvällen.
    mammatill4a ska vi ses utanför vid 13:15 imorrn.måste fixa bussbiljetten först i centrum.bussen går 13:47.så då hinner i precis till HM kl 14Glad
  • ciccielv
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-29 22:07:22 följande:
    Vi har frågat om de vill komma hit  & även frågat när vi skulle kunna komma & fira kusinen men ej fått ngt svar!
    tänk på barnen.mammatill4a har ju FRÅGAT om ni skulle komma och fira alma*ARG*men det dög ju inte!

och 2 åringar frågar visst efter folk.det har då våra gjort i 2 årsåldern.lilla alma frågar ju tom efter ebba om dagarnaGlad

verkligen omoget att vägra sin partner att umgås med sin bror!jag tycker SYND pm barnen som kommer ikläm  pga omogna vuxna som inte kan be om ursäkt!

som man behandlar andra blir man själv behandlad.kanske nått du ska fundera över...
    Elphaba skrev 2008-07-29 22:12:50 följande:
    Mammatill4a och Fyramirakel: Det känns som om er "familjedispyt" går delvis ut över trådstämningen, kan ni inte ta den privat istället? Verkar konstigt att ta det här då det egentligen inte angår någon av oss andra, och om folk ska börja tycka och ta ställning så går det lätt till överstyr.. Och det är ju trist.

visst är det trist.men  Fyra mirakel har gått för långt nu.

Marayah

så söt lille gossen ärGlad

MammatillEKNS

hemskt att folk kan vara så elaka när man har canser.ibland blir man mållös.

• ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-30 07:24:15 följande:
    Godmorgon tjejer! Underbart väder idag också Nu på morgonen har jag hunnit dammsuga, städat undan och fixat med tvätten Nu blir det dags för frukost! Idag fyller Nathalie 7 månader!!! Tiden går alldeles för fort! Vi ses i eftermiddag!
    grattis på 7 månadersdagen

ja ska man städa så ska det vara tidigt innan värmen kommer.ja vi ses lite senare.ha det så bra så länge.

STORT GRATTIS till Marayah.hipp hipp hurra!Glad
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-29 22:22:42 följande:
    Ja det tycker jag med, men vad ska jag göra ...när all skit runtomkring orsakat att jag fått bli sjukskriven istället för mammaledig pga psykisk stress..tappar massor med hår & blöder näsblod utan anledning.Jag kan inte tvinga dem umgås med oss....utan jag låter det vara, vill de ses får det ske på neutral mark nån annanstans nån annangång
    varför skylla av sig på andra hela tiden?man är inte en om att tjaffsa.det finns fler som mår dåligt.

mammatill4a mår ju uselt så som du behandlar henne.hon har ju sin graviditet att tänka på.jag har inte tagit ställning.men jag vill att mammatill4a ska få det lugnt utan en massa tjaffs och hot.

det är ju inte så svårt att ta på sig skorna och be om ursäkt.

tom jag och mammatill4a har vart "osams"men vi redde ut det som vuxna.jag är glad att ha henne som en mycket god vän
  • ciccielv
    Marayah skrev 2008-07-30 09:19:17 följande:
    O herre jisses va du e i farten.. Här har ja precis fått på mig kläder. Marko vaknade vid 9 o Filip med. Ja visst e de fint väder idag. På MIN födelsedag o allt!!!
     jag har bara vaknat till än så längeSkrattande
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-30 09:36:46 följande:
    ciccielv:kan vi inte träffas utanför kl 13.00 istället? tänkte om vi skulle kunna hinna med 27 bussen och fixa en grej innan de blir fika träff? måste förbi fk efter fikat med och se när de har öppen tider mm, måste fixa med fp innan denna veckas slut..I em ska maken ta med de stora barnen och bada, hitta på nåt kul med dem innan han börjar jobba igen..

är du synsk?jag tänkte detsamma om klockanSkrattande.då ses vi kl 13 utanför.

nu ska jag ta o städa lite.men vi ses ju snart

kul att många kan komma på FL fikat idag.men våra rydsträffar är ju supertrevliga oxåGlad

• ciccielv
    playmate86 skrev 2008-07-30 09:44:50 följande:
    vad är det för tja´ffs det är här inne på tråden mellan fyramikael, mammatill4a och ciccielv???
    det får du fråga dem själv om.jag är inte delaktig i deras tjaffs.jag vill att
    mammatill4a ska få LUGN och RO utan en massa omoget tjaffs och hot.
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-30 09:45:47 följande:
    Japp då ses vi då ska ta och röja lite om ja orkar , svettig som man blir med i vädret..M är med alma och liam ute och farmor och farfar  och fixar lite så de inte är hemma i veckan..  olivia kom nyss in med en tgeckning som hon målat och guud vad fint denna unge kan måla kommer bli konstnär när hon bli stor

nu stora tösen här.matilda vill stanna hemma medans vi har vår trevliga fika på stan.hon vill vara med sin bästis oliviaGlad.hon vill vara hemma då det aldrig/nästan aldrig finns nått glutenfritt på caferna.

olivia ritar jättefina hästar.matilda börjar rita hästar hon med.hon hade en hästperiod men den verkar gå ner nu.

vi ses sen vännen.klappa magen från mig så länge

• ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-30 09:53:50 följande:
    jaha du, ja hon skulle springa över och se om de kunde leka.. på em ska de stora iväg ochbada med sin pappa, så vet inte om de är hemma... Men de lär ju märkas..kul när de tycker om att rita japp japp ska ja göra
    ja annars får hon vara med maken så länge
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-30 10:10:27 följande:
    ciccielv och Mammatill4a: N tackar för gratulationerna  Allt bra med er annars? ciccielv: ja, vissa har ingen empati eller förståelse för andra människor, jag önskar att vissa kunde prova på att få lite cellgifter så kan de komma efteråt sen och säga om de tyckte att det var en dans på rosor!  Mammatill4a:oj då har du varit vaken bra länge då stupar du väl i säng tidigt ikväll Marayah: GRATTIS på födelsedagen har du fått nått skoj? Nu har jag precis kommit hem från gymmet, så nu är jag alldeles genomsvettig, kanske dags för en dusch  
    sorgligt att vissa saknar empati.ska bli kul att ses i eftermiddag.vi ses kl 13 här ner på gården.
    Skorpan08 skrev 2008-07-30 10:10:17 följande:
    Har nu varit på bvc och jösses säger jag bara vad denna tös växer. 66 cm lång och 6480 väger hon. Bvc-sköterskan mätte henne två ggr för att vara säker. På 3-månaderskontrollen var hon 62,5.Nu ska jag ge snuttan lite mat så vi kan åka och handla och sen hem och städa huset, klippa gräset och packa.
    det blir en lång tös.hur gammal är hon nu?
    Marayah skrev 2008-07-30 10:01:53 följande:
    Tack Malin o Cicci!!! O Grattis till lilla N!!
    varsågodGlad
  • ciccielv
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-30 10:36:19 följande:
    HUR SKA JAG KUNNA REDA UT NGT MED NGN SOM EJ VILL LYSSNA UTAN ATT NI ANDRA SKA LÄGGA ER I , SÅ MAMMATILL4A ÄR HELT OSKYLDIG I DETTA ANSER DU??JAG HAR FRÅGAT NÄR VI KUNDE KOMMA OCH FIRA ALMA MEN FICK INGET SVAR, SKA VI TVINGA OSS PÅ DEM???VAD DET GÄLLER M;S BROR ÄR HAN GANSKA TRÖTT OCH IRRETERAD PÅ DETTA MEDMEN JAG TYCKER NI KAN LÄGGA NER NU  ANNARAS LÄR DET ALDRIG BLI LUGNT OCH DÅ ÄR DET JU DU MED SOM SER TILL ATT KUSINERNA ALDRIG KAN SES.JAG KANSKE OCHSÅ E GANSKA TRÖTT PÅ DETTA OCH INTE MÅR BRA , MEN DET GILLS VÄL INTEMEN SOM SAGT NI KAN SLUTA SKRIVA OM MIG OCH MIN FAMILJ NU FÖR JAG LÄMNAR TRÅDEN DÅ JAG ÄR OMOGEN,HAR GÅTT FÖR LÅNGT M.M verkar vara hysterisk.
    lämna tråden du...

SUCK!lägg ner nu.du behöver inte skrika i tråden.red ut tjaffset istället för att trycka ner mammatill4a.

MammaTillEKNS skrev 2008-07-30 10:32:00 följande:
    ciccielv: mm, men jag orkar inte bry mig om sånna människor, förr eller senare så drabbas dem också för något...man mår bäst av att vara med människor som bryr sig om en :D Jag kommer nog cykla ner på stan så vi ses ju utanför hm kl.14  
    ja då ses vi då.Gladman märker snabbt vem som är ens riktiga vänner.har själv råkat ut för flera oärliga vänner genom åren.
    Maria84 skrev 2008-07-30 10:23:41 följande:
    Sitter och funderar på vad vi ska hitta på idag, men det får nog bli till att tillbringa dagen hemma vid poolen eller inne tror jag. Liam tjatar redan om att han vill hoppa i poolen så Borde egentligen passa på att städa av nu medans Lucas sover men har inte kommit mig för ännu.
    här tjatar lillan om att bada på strandenGlad.blir nog en sväng imorrn till nått bad eller så så blir det bada på kolonin.

har ju lovat mammatill4a att barnen ska bada tillsammans där nåndag.

hoppas vädret håller i sig så man kan ha en grillkväll i veckan oxå
Svar på tråden Linköping, någon? del 2