Linköping, någon? del 2
ska vi spika ett datum för en FL träff nästa vecka?sen får vi inte glömma FL middagen/tjejkvällen oxå

halloj i stugan.idag har man smällt bort
.jösses vad varmt det har varit.idag blev det en sväng till söderköping i hettan.
tur att man åkte dit idag då de sålde ut 70 tal tyger från FIX fabriken.så nu ska det sys barnkläder i äkta retro tyger.vad har ni andra hittat på idag?i morse blev jag illa tvungen att akut färga håret.man kan fråga sig vad som finns i stureforsbadet.mitt hår blev GRÖNT efter badet i förrgår,även makens hår blev lite missfärgat
maken färga sitt hår för ca 5 månader sen och jag gjorde det för ca 3-4 månader sedan.hårfärgerna är sådana som ska växa bort.men färgen försvann när jag badade och håret blev grönblondt*suck*så där tänker jag då inte bada igen*arg*
nu får vi kolla barnen igen då äcklet har visat sig ute igen.idag gav han sig på en grannes katt.snart får vi koppla in polisen/graflunds igen.hur f*n kan en sådan person få vara ute!
.på stan är väll bäst,där finns det skugga på de flesta caferna.jag kan villken dag som helst.runt 12 tiden är väll bäst