-
kan bara hålla med.strax ska jag in till tradera och häva ut lite prylar.om jag inte somnar tidigt så kommer jag in en stund ikväll igen till trådenMammatill4a skrev 2008-07-24 20:24:31 följande:Mm, men de man tror är ens vänner blir man oftast blåst av. så nu ska ja inte ödsla mer tid på h*n .. utan umgås med de vänner som ja håller kärast och de kan man räkna på en hand, men bättre med sanna och ärliga vänner än inga alls... -
förstår att du inte orkar med massor med småtjaffs.du har ju andra som tjaffsar tillräckligt.hoppas dina sammandragningar avtar.försök att inte tänka på det.det är ju inte bra att vara allt för orolig osv när man är gravid.jag hoppas att ni får en riktigt trevlig helg med mycket sol och badMammatill4a skrev 2008-07-24 20:50:40 följande:De låter som ni haft en toppen dag, sj längtar ja till imorgon ska bara sitta och glassa i helgen i skuggan ja lite sol men tål den inte för mkt..barnen kan ju leka fritt och göra nästan vad de vill på gården eftersom det är staket om hela för mormor och morfar har ju 4 st hundar (små) som barnen älskar..Ja nån vän är de ju inte längre efter vad ja hittade i hennes blogg igår.. men orkar inte bråka, haft en del sammandragningar idag, inte onda men som känts iallafall och de brukar ja inte göra i första taget, så ska bodde koppla bort den så kallade vännen och svägerskan i helgen och bara tänka på mig sj och barnen då förstås
.tänk istället på de som stöttar dig och ta väl hand om din bebbe som du bär i din mage.
-
ja vädret är underbart nu.snart kan man bada igen.skönt att slippa myggen.här finns ju inga.hoppas ni inte blir allt för myggbitnaMarayah skrev 2008-07-24 22:24:32 följande:Hej hej. Här har man vart ute hela dagen hos en faster.. Har vart kanon väder. De tråkiga var alla mygg som finns här uppe i norrland... Marko han e ute med mormor o morfar fortfarande och åker båt. Pratade med dom för en stund sen då hade dom fått två stora Gäddor som Marko var rädd för. Hihi... Filip har just somnat... Malin: Hoppas ni får en trevlig helg. Måste ses till veckan när vi kommer hem. Nu ska ja umgås med sambon medans vi har lite tid för oss sjäva.packa ner mina stora styrkekramar oxåMammatill4a skrev 2008-07-24 22:03:03 följande:Jodå de lär vi nog allt få. längtar så ,ska snart krypa till kojs här som sagt så man kommer iväg innan de blir för varmt imorgon , se om ja tittar in nåt här i tråden ihelgen mormor och morfar har ju internet oxå
som jag sänder dig nu.vila upp sig ordentligt
här ska man strax se på kanal5.
vi kanske kan ha en FL-träff nästa vecka? -
det ska visst bli upp mot över 30 grader de närmsta dagarna.så då blir det en del badSkorpan08 skrev 2008-07-25 07:50:33 följande:Godmorgon!Ser ut att bli underbart väder idag med! Toppen.Det är så skönt att kunna hänga ut tvätten. -
ja det får man hoppas.här blir det till att fixa det sista av husets utsida på kolonin.själv håller jag mig inne när det är så varmt för att slippa få svimattacker och huvudvärk.jag klarar inte av värmen villket är trist.Skorpan08 skrev 2008-07-25 08:07:56 följande:Hoppas det håller i sig nästa vecka då vi åker till Gotland. -
välkommen till vår trevliga lkpg trådFirstandhappy skrev 2008-07-25 09:03:00 följande:Jaha då får man väl lägga till sig på listan då!!Linköpingsbo fr.o.m 1 Oktober..
vart bor ni idag?ha en bra dag.det var redan jättevarmt vid 7#0 imorse.idag får det bli nån badplatsLeos och Vincents mamma skrev 2008-07-25 08:49:03 följande:Vi åker till kolmården nu, ska vara där när de öppnar så vi slipper den värsta värmen kanske. Är redan nu 22 grader här.Som tur är så blir inte Vincent så påverkad av värmen så vi kan vara ute mitt på dagen.Han ligger i bara blöja o solhatt i vagnen o så får han vatten ibland.
-
god kväller tjejer.här har man haft fullt upp idag.det blev två bad(stavsäter och sturefors)sen blev det till att grundmåla huset i den stekande solen.har förmodligen brändt mig då det kliar enormt mycket.
mammatill4a hoppas ni har haft en bra dag i solen och att dina sammandragningar har avtagit.er kisse är så söööt
strax ska jag upp och titta till honom igen och kela lite med honom.
-
Marayah skrev 2008-07-25 23:09:18 följande:Så mysigt.. Filip är ca en månad han med nu. Har ni hunnit aklimatiserat er? Å funkar amningen som den ska? Idag har de vart riktigt hett. Vi har vart hos min farfar o badat. Jag vågade inte bada mej då de lätt kan bli mjölkstockning o de vill man juh inte utsätta sig för. Var iaf ca 23 grader i vattnet. Nu ska vi spela kort med min faster, är där på besök nu innan vi åker hem på måndag....mjölstockning är inte kul.attans vad ont det gör.känns som kvivar som skär i tuttarna.ni får ha en fortsatt bar helg
mammatill4a igår var kissen på goshumör.matilda sa att jag skulle mata fiskarna oxå
hopas ni har badat rejält i värmen
vad ska ni andra hitta på idag?jag/vi ska ev in till stan eller till norrköping
-
jag har gjort flera VUL.det känns riktigt obehagligt tycker jag.i v 6 ser man en liten ärta med ett hjärta som slårdinana skrev 2008-07-26 09:29:20 följande:Oj, är det inte lite tidigt att göra VUL redan nu, syns väl inget? Jag gjorde VUL när jag var i vecka 5 med Molly, det var knappt man såg något så tidigt. Jag hade inga problem att göra VUL, det är lite läskigt, men det är ju inte jobbigt direkt. Känns dock lite konstigt att sära på benen för någon annan än sin kille. *haha*MammaTillEKNS skrev 2008-07-26 09:59:38 följande:ciccielv: Då kanske vi ses på stan om du ska dit, vi ska på stan så fort N har vaknat. Nu på morgonen så har jag städat stora badrummet och gjort rent allt kakel i badrummet, sen har vi fixat ute på balkongen och uteplatsen, så nu är det såå fint, sen har vi startat tvättmaskinen man hinner med mycket när man går upp tidigt här ligger man definitivt inte på latsidanja det kanske vi gör.här ska man göra sig iordning och kolla när busskrället behagar att gå.jag fick mig ett gott skratt igår ang bussens nya linjer.ett par rydsbor tyckte om den nya snabbussen in till stan,nr 3.haha säger jag. den går EXAKT samma väg in till stan som innan!

idag ska jag försöka hitta ny bikini/baddräkt till lillan då lindex var usel.lillan använde den en gång,vi gjorde som enligt tvättrådet.ändå blev den full av mögel*arg*
-
hade du gått lång innan ni upptäckte utomkvedes?dinana skrev 2008-07-26 10:23:10 följande:minns inte riktigt hur mycket vi såg, men vi såg tillräckligt i alla fall. hade ju utomkvedshavandeskap så det var ju ett måste att göra VUL nu. jag förstår mig inte alls på de nya linjerna... jag är för feg och cyklar till stan istället eller vart jag nu skall någonstans.har massa baddräkter här, men tyvärr kommer de inte till så mycket användning. tjejen tycker det är roligare att bada näck =)grattisglitterkorn skrev 2008-07-26 15:46:28 följande:Hur har ni det i värmen ? :)Jag fyller år i dag så jag har fixat med jorgubbs tårtor och grejer haft gäster här väntar fler senare i dag , sen framåt kvällen ska jag ev. till motala på "tjejkväll" typ och dricka lite vin och så :)Hoppas allt är bra mer er !
hoppas du har haft en bra födelsedagkissen är ju hur go som helst.han jamar och ska gosa massor när vi kommerMammatill4a skrev 2008-07-26 19:40:13 följande:cicciel:Tack så jätte mkt för att ni ser till vår goss ,Alma saknade honom inatt, ropade på katt, mormor katter är ju ute på vift hela dagarna kommer bara in och äter och ut igen sen..Tack här är de kanon väder, idag har vi legat vi skön hel dagen,. mamma ger mig mkt vila, då hon tar lite mer ansvar för barnen och säger åt mig att gå och vila och dricka mkt, haha ja som inte ens tycker om att dricka..igår hade vi grillkväll med bror och hans tjej, var jätte mysigt,, barnen höll sig vakna till nästan 22;-p, men men de sov ju hela natten i sina resesängar som mormor och morfar har inhandlatSJ har jag fått ett par äkta foppa tofflor i limegrön som ja bara älskar av min underbara man på falerumsklähus där mormor jobbarImorgon kommer min farmor hit runt 13 tiden så barnen får leka och glöta i poolen morbror hade med sig till dom igår.. sen åker vi la hem på kvällskvisten när de svalnat av...Kram på er alla goa vänner nu ska ja ner och käka pannkakor och se på sommarkrysset hörs när ja kommer hem kanske en FL fika i veckan??
han blir lika deppig varje gång vi går.idag har vi badat igen i sturefors.innan blev det en rejäl shoppingtur på stan.
mammatillEKNS
hoppas ni fick en trevlig badstund i värmen