Phil and Ted syskonvagn del 11
precis...det är så den inte ska vippa fram..tror inte det händer, men det är nog en säkerhetsåtgärd..
precis...det är så den inte ska vippa fram..tror inte det händer, men det är nog en säkerhetsåtgärd..
precis, tror inte det kan hända, men det var det den var till för...eller vippa pak var det kanske....jo, så var det..det är ju så lederna är formade....
bak....men ser inte hur det ska fungera i praktiken...stålramarna är ju bredare på syskonsitsen än vagnen....
Nackdel, båda kan inte ligga i relativt plant liggläge samtidigt...Möjligen att barnet inte är bakåtvänd, men har mycket bättre koll på barnet än i en vanlig framåtvänd vagn...(och kontakt)
Fördel, smal vagn. Passar bäst om man har en åldersskillnad, så det stora barnet inte behöver ligga relativt plant för att sova..Eller behöver sova...Har en sjal att ha den lille i så det omöjliggör inte att tvåan kan sova om det behövs..
Tar inte mycket plats i bil och hiss....eller hall....
Molnen, vilken son hälst passar nog i "liggdelen" eftersom det som evt. är för långt bara hamnar längre fram...i syskondelen bak vet jag ite om den passar lika bra...har inte kollat åkpåsen i syskonsitsen ennu...(en brio åkpåse vi har sen innan)
Jag har kört ner den i en trappa med 3-4 steg, med syskonsitsen bak, men tom, den gick inte ner i trappstegen.
har en briosittdyna jag ska dra om, sen ska jag använda den som mall, med vissa justeringar till syskonsitsen, där ska jag använda överdraget till en övermadrass som har krympt...lagom styvt..Den ska dras om i samma tyg som brio sittdynan...
den sitter inte lika bra i syskonsitsen som stora sitsen..därav justeringarna
Vi har en brio nova, den har jättegung..använde den i går eftersom den andra var i bilen...den är skön att köra tycker ajg, men fy vad ful den är nu när vi har bytt till P&t Ska använda den som liggvagn (med hårdlift i ) när vi ska ut på promenader allihopa, men alldrig mer till mellansonen...den var så liten till honom...
ja, lufthjul har den...