Phil and Ted syskonvagn del 11
Hehe
Hehe
JAg har inte selerna där...Det går inte..(har testat) Det är nog för lösa selar..
aha....Där ser man....
Svirvel, kan ju tipsa om vadjag har uppptäckt på vagnen, ifall du inte har hittat dom ennu...
I sufletten finns en extra bygel som man kan pilla fram så den håller det fladdriga tyget ytterst på sufletten stramt...(och utåt)
Det finns fack i varukorgen närmast benen..
Det finns ett litet fack i tittut luckan i sufletten...
(sporten gäller detta)
Går det att ta ut plattan och korta den? När jag mätte i sporten var det abra plats till en platta på 58-59 cm..
Vi hadde med vagnen till affären och testade...det var det enklaste tycker jag...(tog ut plattan, sen kollade jag så båda handtagfästerna fortfarande hadde stöd av plattan som kom till att bli kortare)
går sufletten att ta bort? Suflett på liften är häller inget jag vill ha...hällre ett bakstycke att hänga för vid behov.
Jag ville inte ha en som passade perfekt, för då är den kortare, ville ha en längre, hadde köpt den om den hadde varit dyrare med..
det är tänkt som en möjlighet för dom små...Hadde underlättat om den var liiite längre i ryggen så dom stora också hadde kommit lite längre bak, speciellt när dom sitter ovanpå vagnen...(bak kan det kanske vara pga tipprisk)
Det blev ett jack i hörnet på vårat handtag första gången jag vek ihop vagnen och inte visste vad som skulle hända. Jag tejpade med svart eltejp..inte så snyggt, men ok tills jag hittar på nåt annat.
Jag fick med plastskyddet med vagnen, skal anvnda den som mall och sy eget...nån gång..
Min treåring hadde inget emot att sitta därbak när vi köpte den i somras, fast han bara har suttit i vanliga vagnar innan....Fast han satt inte så ofta där, var ju tvungen att testa med båda barnen, så et par ggr fick han sitta där..
Och han var nöjd...
Har lagt in foto på båda barnen från i somras.