dumpad
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
Det är ingen skön känsla direkt. Nästa vecka skall jag åka tillbaka till vår lägenhet för att hämnta mina möbler och allt det sista. Sen finns inga band kvar - jobbigt men kanske skönt sen. Men just nu är det enbart jobbigt. Orkar knappt tänka tanken...
Anonym (xXx) skrev 2008-09-09 10:23:50 följande:
mysan,jag känner precis som du ,vet inte om jag saknar honom eller närheten till(med)någon!jobbigt är det iallafall!
Nej, det är faktiskt knasigt hur det känns. Nu när jag tänker tillbaka på vårt förhållande så känner jag verkligen att det är vissa saker som jag inte längtar tillbaka till. Det är så lätt att bara se de roliga sakerna när man är ledsen. Jag saknar honom fruktansvärt som vän men jag tror också att jag saknar känslan av att vara viktig i en annan persons liv och att veta att just den personen säkerligen tänker lika mycket på mig som jag tänker på honom...
Anonym (ledsen) skrev 2008-09-09 15:07:21 följande:
Kram på er
Försöker inte låta melodramatisk eller martyr aktig, men just nu känner jag det svårt att hitta motivationen att gå vidare i livet.. Varför det?? Jag kommer ju ändå bli sårad igen snart antagligen, antingen av henne eller någon ny...
Hjälper kanske inte att jag sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck och Miss Li Om du lämnade mig nu, just nu??
xXx
Byt musik till något gladare. Det hjälper lite i alla fall. Ryck upp dig. Det kommer bli bra även om det verkligen inte känns så nu. Vi finns här för dig om du vill prata.
Kram
Är väl inne i en, även om jag är man, gråtperiod just nu..
xXx
Lilla vännen då.
xXx
Vet att detta kommer att låta hårt, men det är bara du som kan hjälpa dig själv just nu. Du måste välja om du vill gå vidare och leva ett bra liv eller sitta och tänka på vad som kunde varit och hur hemskt allt kan bli. Jag vet att det är jätte svårt, men innan du bestämt dig för vilken väg du ska gå, så är det omöjligt för dig att komma vidare.
Kram