dumpad
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
Men gulliga ni
Lillalillalilla mysan
Jag var oxå som du, man gav sig ut på stan för att skingra tankarna eller iaf trodde jag att det skulle hjälpa... Men tårarna bara forsar...
Var inne på en pizzeria och frågade om ett gals vatten då jag hade gråtit så jag var svimfärdig. Fick vatten glaset och när jag gick ut, så hörde jag dem säga: -Men vilken ledsen tjej!! Har nog aldrig sett någon så ledsen, det måste vara kärleksproblem. Vilken idiot, dumpar henne!!!
Det kändes lite skönt, men jag vågade inte gå dit och äta igen
Jag har förresten fått dille på en låt just nu....
Sedan kan jag ju berätta att fast jag trodde att jag ALDRIG skulle sitta i den här sitsen, så sitter jag nu här och jag har fullt upp med alla möjliga dejter, och finns det folk som vill dejta mig, så kan jag lova att när ni har kommit upp ur svarta hålet och är redo så finns det fok till er oxå (även fast ni nu bara skulle vilja trycka ner de orden i halsen på mig
)
Kram på er!!
Tittar in här lite... vart ganska deppig igårkväll och i natt...
Men idag har jag i alla fall lyckats göra någon glad och det känns bra...
Nu har jag mått tillräckligt dåligt för idag. Ikväll skall jag ut med några kompisar och dansa loss Fram med spriten och på med högklackat
Jag vet att mitt ex (usch, tycker verkligen inte om det uttrycket, inte när det gäller honom i alla fall) är ute också ikväll så det är skönt att inte bara sitta hemma och fundera på vad han håller på med...
Nä, visst är EX ett gräsligt ord!!!!
Har så svårt för att använda det, han har ju ett namn...
Lycka till ikväll Mysan
Tack! Skall strax hem till en av tjejerna och värma lite. Nej, ex är inget kul ord. Jag tycker att det är så förknippat med dåliga saker och jag tycker inte att han är dålig. Även fast han inte är tillräckligt bra för att inse vad han går miste om när han släpper mig
Who knows skrev 2008-09-06 17:41:16 följande:
Hej på er! Min utgång blev så himla lyckad!!! Träffade världens gulligaste kille och vi pussades Han ville följa med hem men inte så himla kul att dra hem någon till mamma och pappa
Han bodde hos en kompis (kommer inte från Stockholm) så vi kom aldrig längre än så... Vi bytte dock nummer och han har ringt flera gånger inatt och berättat hur fin jag är och att han ska ringa idag. Vi får väl se om han ringer nu när alkoholen har gått ur kroppen men jag kände att det var just det här jag behövde!
Härligt Mysan
Hur det än blir så hade du ju trevligt igår
FAN, fick precis reda på att han är förlovad Bara att släppa då eller? Han vill att vi ska ses i alla fall...
Så, nu är han släppt... Känns trist men oundvikligt.
Bättre lycka nästa gång. Bättre att avsluta något tidigt innan något mer händer. Så slipper du bli sårad senare. Kram