• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • Anonym (ledsen)

tack challan82 kramar behövs alltid,och till dej Who knows:hoppas du träffar honom med stort H snart ,nu när du är mogen för det!kram!

• Who knows

Hoppas att ni har haft en bra dag Det har jag, jag ska bli gudmor och är så glad att de valde mig!
    Kram på er

• Black roses

Who knows skrev 2008-08-30 21:10:38 följande:

Hoppas att ni har haft en bra dag Det har jag, jag ska bli gudmor och är så glad att de valde mig!Kram på er
    Vad kul...
    GRATTIS!!!

Mvh M G
  • Black roses

Who knows skrev 2008-08-30 21:39:53 följande:

Tack

Det var så lite...

Kram M G
  • Anonym (h)

Hej...har nu läst hela tråden och ville bara säga att jag också blivit lämnad för 8 månader sedan för en annan kvinna. Han packade bara sina saker och allt hände över en natt! Vi var nygifta och allt.
    Han lämnade mig höggravid med vårat 3:e barn och han följde varken me mig på förlossningen och tog inte heller hand om dom andra barnen medans jag var och födde vårat barn.
    Jag står nu ensam med våra 3 barn på heltid och han har ingen kontakt med varken mig eller barnen.
    Jag mår fortfarande skit och kan inte förstå hur jag kan gå vidare...jag har iaf flyttat till en annan stad med barnen så det är skönt att slippa se exet och hans nya tillsammans.
    Han har betett sig som en skithög och jag kan inte förstå varför han hatar mig så mycket som han gör. Pratar skit om mig till alla fast jag nyligen varit hans fru. Jag avuundas er som är vänner med era ex trots allt.
    Jag mår iaf mycket bättre än vad jag gjorde för någon månad. Jag mår bra av att ha barnen omkring mig och våran bebi som nu är 6 månader! Han har knappt träffa henne och vill inte det heller.
    Det tråkiga är att barnen mår mycket sämre än mig. Dom har växt upp med sin pappa som nu försvunnit ur deras liv helt plötsligt!
    Jag kan inte förstå hur han kan lämna sin fru efter 7 år och välja en annan kvinna bara över en natt..
    Men mest av allt kan jag inte förstå hur han kan lämna sina barn bara sådär.
    Jag älskar honom och jag hatar honom.
    Men man blir STARKARE och man blir GLADARE och framför allt så lär man känna sig själv. Jag har nu blivit min egen bästa vän och sakta men säkert håller jag på att bli mig själv igen.
    Kramar till er alla...

• Tjosan

Anonym(h)

Jag vet verkligen hur det att älska någon samtidigt som man hatar den personen över hur ont den har gjort en.

Just nu står jag i ingemansland. Vet om vi kanske blir vi igen eller så går vi helt skilda vägar. Får dubbla budskap hela tiden och vet varken ut eller in. Så då är det lika bra att tänka att vi går isär så jag inte hoppas i onödan och blir sårad en än en gång. Orkar inte det.

Who knows
    Vad kul för dig. Skulle också vilja vara det, men får nöja mig med min egna. Och det är inte så lite det. :)
    Jag hoppas att du hittar din man snart. Han finns där ute, frågan är som alltid: Var??

Själv har jag haft tur/otur vet inte riktigt, att ha honom hemma. Har fått en kram då och då när jag har behövt det. Kommer sakna hans närhet om han nu hittar någonstans att flytta. Han pratade senast om det idag. Jag blir så ledsen inombords och får smått panik. Samtidigt kanske det är bra jag vet inte.

Jag var ut igår. Ringde en kompis och drog ut på krogen. Han blev så ledsen, inte för att jag inte fick gå ut utanför att han visste att chansen finns där att träffa någon annan som han gjorde. Och det känns så skönt att veta att han känner så. Det gör att jag bara skulle vilja gå ut hela tiden så han får känna sig sårad. Men dansade loss gjorde jag!! :)

xXx
    Jag förstår till fullo när du säger att du skulle gå under om du inte hade barnen. De är ju de som håller mig uppe.

• Who knows

H
    Förstår att det är och har varit jobbig. Kram

Tjosan
    Du verkar ändå ha haft en bra helg, kram på dig

• Tjosan

Who knows
    Jo min helg har varit bra. Hoppas på fler bra dagar. Så jobbigt när de dåliga dyker upp. Allt är ju inte klart här så vi får se vad som händer. Kanske blir allt bara skit snart och då är det bäst att passa på att ta vara på de bra stunderna nu. Är så rädd.
    Vill ju att han ská stanna.

• Who knows

Tjosan
    Förstår att du är rädd och orolig, men kom ihåg lev en dag i taget, allt annat kan du ta när det kommer. Ingen vits att grubbla på det nu.. Kram