• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • Who knows

Typiskt Mysan
    Men du gjorde helt rätt, även om det kanske inte känns så just nu. Men det är ju inge bra om du kärar ner dig i någon som sedan inte enbart finns där för din skull.
    Kram

• Who knows

Jag var på en dejt igår, den råkade visst bli över 7timmar lång, hi hi... Behöver jag säga att jag nu för första gången på 2½år känner riktigt pirr i magen

• Anonym (ledsen)

who knows,vad jag är glad för din skull!vad underbart med lite magpirr*l*lycka till!själv är jag så less på allt,känns som om jag aldrig kan släppa och gå vidare....ältar fortfarande hur när och om!

• Tjosan

Who knows....

Vad glad jag blir för din skull. Det finns alltså hopp. :)

När ska ni ses igen??

Kram och lycka till nu då.

• lillalillalillamysan

Åh, vad härligt! Skulle också vilja

Idag känns inte allt lika kul längre utan jag saknar min fd sambo... Men, men det känns lite mindre jobbigt just nu i alla fall. Det känns nästan som om jag inte vet om jag vill ha honom längre och den tanken skrämmer mig något helt fruktansvärt. Det skulle ju vara vi för alltid!

Who knows skrev 2008-09-08 07:21:17 följande:

Jag var på en dejt igår, den råkade visst bli över 7timmar lång, hi hi... Behöver jag säga att jag nu för första gången på 2½år känner riktigt pirr i magen
  • Who knows

Tack tjejer, klart det finns hopp för er, men ni är ju mitt uppe i ledsamheten, men det kommer för er oxå! Mitt i allt så vänder det, låter omöjligt men jag lovar det är sant! Kram på er!

• Anonym (xXx)

Har så jävla ont idag... ont i hjärta och själ.. min fd har varit på ny dejt x2

• Tjosan

xXx
    Inte bra. Fundera inte på det. Din kommer jag lovar!
    Skickar över en stor tröst kram.

• lillalillalillamysan

Usch, jag mår verkligen inget vidare just nu. Saknar så att han någon som jag kan känna lite närhet med. Någon som man kan krama lite när man vaknar. Det är så ensamt här.

Det är nu som jag saknar min fd sambo. Men, jag vet inte riktigt om det är honom eller känslan som jag saknar. Det är också jobbigt att tänka på

Killen som jag träffade i helgen var inte bara förlovad, utan gift... Var tvungen att googla honom Han gifte sig i mars - nu kommer känslan om jag någonsin kommer kunna träffa någon som inte är ett svin, har ju inte haft direkt tur med de senaste killarna som jag har träffat

• Anonym (xXx)
    lillalillalillamysan skrev 2008-09-09 08:52:28 följande:
    Usch, jag mår verkligen inget vidare just nu. Saknar så att han någon som jag kan känna lite närhet med. Någon som man kan krama lite när man vaknar. Det är så ensamt här. Det är nu som jag saknar min fd sambo. Men, jag vet inte riktigt om det är honom eller känslan som jag saknar. Det är också jobbigt att tänka på Killen som jag träffade i helgen var inte bara förlovad, utan gift... Var tvungen att googla honom Han gifte sig i mars - nu kommer känslan om jag någonsin kommer kunna träffa någon som inte är ett svin, har ju inte haft direkt tur med de senaste killarna som jag har träffat
    jag känner igen allt du skriver så otroligt mycket.. även som man..
    Både med ensamheten och saknaden och vad man saknar samt vem som blir intresserad av en