• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • Who knows

Skönt att ni verkar ha haft bättre dag idag
    Vad ska ni göra imorgon?
    Kram

• Anonym (xXx)

En ensam helg... ja grabbarna grus är här.. men vill sitta och mysa och vara nära..

• Who knows

xXx
    Men du har iaf sällskap det är bra

• Anonym (xXx)

Who knows skrev 2008-08-29 21:34:29 följande:

xXxMen du har iaf sällskap det är bra
    Jo utan mina grabbar hade jag gått under totalt, det är en sak som är säker...
    Men man kan även längta efter annat.. Men är otroligt glad att jag har dem och att vi har så otroligt bra kontakt grabbarna grus och jag...
  • Who knows

Jo, visst kan man längta efter annat, men om jag ser till mig själv lite snabbt...
    Skild singel, inga barn, inte varit besvarat kär på över 2½år. Inte kännt närhet under ungefär samma tid. Så ja, ibland blir man lite mer ensam än vad man hade önskat.

• Anonym (xXx)

Who knows skrev 2008-08-29 21:48:19 följande:

Jo, visst kan man längta efter annat, men om jag ser till mig själv lite snabbt...Skild singel, inga barn, inte varit besvarat kär på över 2½år. Inte kännt närhet under ungefär samma tid. Så ja, ibland blir man lite mer ensam än vad man hade önskat.
    ja bara veta att det sitter någon i soffan man kan röra vid om man vill..
  • Who knows

Ja, det hade varit trevligt, men samtidigt vill jag inte att det ska vara vem som helst, så då får man vänta. Och jag tror inte att jag har varit redo för att ha någon annan än mitt ex i soffan den senaste tiden, men nu så

• Who knows

Jag tycker för att man ska vara rättvis mot den andra parten så måste man vara helt klar med sina känslor för sitt ex och om sig själv, annars utsätter jag ju någon för det som jag själv tycker är så jobbigt. Att inte veta om man är älskad till 100% och på rätt sätt...
    Har ju suttit där själv och vill inte att någon ska behöva uppleva det!

• Anonym (xXx)

Who knows skrev 2008-08-29 22:02:56 följande:

Ja, det hade varit trevligt, men samtidigt vill jag inte att det ska vara vem som helst, så då får man vänta. Och jag tror inte att jag har varit redo för att ha någon annan än mitt ex i soffan den senaste tiden, men nu så
    nä jag vill inte heller ha vem som helst i soffan...
  • challan82

Måste bara säga att när jag nu läst genom HELA tråden så inser man hur skört allt kan vara....jag sitter här och tar förgivet att vi skall ligga i samma grav jag och min kille....men man vet aldrig påriktigt om det kommer att bli så....
    Tänk han kan ju dumpa mig i morgon hur go han än är....

Den här tråden är värkligen bra för er som behöver tröst....kan inte säga att jag vet hur ni mår eller så men ni behöver mycke stöd så jag skickar en hög med kramar till alla och önskar er alla en god framtid :)