• Ung kvinna

virkning/stickning/sömnad

Hej! Jag älskar virkning och sömnad!
    Stickning gillar också.

Jag startar därför denna tråd och hoppas att det dyker upp flera här på FL med samma hobby!

Just nu är jag inne på virkning och undrar om någon har mönster till kylskåpsmagneter? (virkade)
    Jag skulle vilja ha mönster till dom små klänningarna och hattar mm.
    Jag skulle gärna även vilja ha mönster till andra söta små virkade alster! Gärna baby-motiv!

Själv har jag en länk med mönster till mini-grytlappar om någon vill ha.
    (Man kan ha dom som magneter på kylskåp eller till dockhus mm)

• Svar på tråden virkning/stickning/sömnad
  • pucken

mythbusters är kul =) de där typerna har inte alla bullar i påsen minsann... tänk att ha så kul på jobbet, det skulle jag vilja.

• pucken

ja, det säger alla på jobbet om folk som är lite... knäppa =)

blev sugen på bullar nu =)

• Fru Indosaurie

Du kan få lite kakor av mig. Äckligt goda.

hur faen ska man egentligen ligga för att det inte ska göra ont överallt? *funderar*

• pucken

vad är det för kakor?

i badkaret ligger man skönt när man har ont. låg i badet halva dagen när jag fick en inflammerad blindtarm (det var innan jag visste) och det var riktigt skönt =)

• Fru Indosaurie

pucken:

det sa jag väl?
    Typ kladdkaka med cocostosca ovanpå.. Smakar otäckt gott.

Njae.. jag kan inte ligga i badkaret, himla onaturlig ställning för nacken.
    Enda som är bra är tempurkudden, men då måste jag ju ligga i sängen.
    Men jag badade en stund idag efter 1 mils powerwalkingen, höll på att frysa ihjäl.. burr

• pucken

åhh va goda kakorna låter! men jag får nöja mig med bananglassen =)

tänkte inte på att det var nacken som gjorde ont... men du kan ju lägga dig på kudden en stund och se om det blir bättre?

• Fru Indosaurie

jo.. kakorna är ju som sagt FÖR goda, med mjölk i. harkel.

Jag har iofs ont lite överallt. Men det känns inte så mkt nu. Mest nacken som är dryg. Jag vill inte gå till sängen, jag ligger bäst här, på Fred ;)
    När man väl har fått ont så kan det inte gå över, möjligen lindras något men så fort man reser sig upp igen så är det tillbaks.

• pucken

jobbigt... men då får du ligga kvar på fred helt enkelt =)

håller på med första ärmen nu, men mönstret stänner inte. får nog rätt på det nu =)

• Fru Indosaurie

haha.
    Jag gav upp, nu ligger bara mina ben på honom..

mönstret stämmer inte? huh, min mardröm är att råka ut för det, jag skulle aldrig kunna få det rätt.. skulle få panik =)

Svar på tråden virkning/stickning/sömnad