• pysselmajjo

Viktväktarna!

Är det fler än jag som har börjat viktväktarna denna veckan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 10:22
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m36304521.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 22:12
    Nu finns en egen tråd för våra resultat!

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m36777918.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-13 15:41
    Ny tråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m38287171.html

• Svar på tråden Viktväktarna!
  • yennie84

Jag vågar inte väga mig, har slarvat nu länge och e rädd för vad vågen skall visa...jag vet att jag måste ta tag i det men har inga pengar nu så här i slutet av månaden heller suck

• ÅsaJo79

någon som har någotbra tipps på en festmåltid??

• Mellismamma

Grattis alla till era minus, BRA jobbat!

Själv kör jag gång igen efter en hel månads uppehåll...nu är det nya tag som gäller!! =)

Började igår att räkna och än så länge har jag hållt mig till de angivna pointsen...

ÅsaJo79: TACOS är ett tips, eller vill du ha det festligare än så?

• Limus

Hoppla! Idag tog det stopp - sprang rätt in i en chokladbit! TRor jag äter gott när jag har haft det jobbigt - hela dagen har varit väldigt stressig.

• Fia84

ÅsaJo79: Egna klyftpotatis med nått gott kött till och tzatziki..det tycker jag e gott iallafall och behöver inte vara så "dyrt" i points heller om man väljer bra kött=)

• MAGU
    ÅsaJo79 skrev 2008-10-21 15:52:32 följande:
    någon som har någotbra tipps på en festmåltid??
    Plankstek med bra kött, pulvermos, grönsaker och bearnaise utan margarin?
  • stjärnljus

Känns jobbigt med viktväktandet nu. Ingen inspiration.... Hade inte hänt något på vågen! Kanske för att jag inte tränat under veckan som gått.

• ÅsaJo79

tack för tippsen om lite festligare mat =)

-0,5 denna veckan så det får väl vara godkänt... börjar närma mig min första stjärna =)

• Enyana

Ja rackarns vad man blir förvånad ibland... ...trodde INTE att jag gått ner många hekto på dessa 2 veckor, har slarvat en del och det kändes inte som att det hade hänt så mycket. Men när jag vägde mig så visade vågen på -2.2 kg!! Snacka om överraskad och GLAD man blev! Detta var precis den mmorot jag behövde för att kämpa vidare. Jag ska på kurs 3 dagar nästa vecka plus att vi ska hälsa på goda vänner (inklusive en fest under helgen...) och då räknar jag med att inte hålla igen till 100%.

• Mary Cherry

Hej jag heter Mary Cherry och jag är världens sämsta viktväktare. Jag vågade inte ens gå dit och väga mig idag, men nu är det nya tag, ny vecka och nya points!

Svar på tråden Viktväktarna!