• pysselmajjo

Viktväktarna!

Är det fler än jag som har börjat viktväktarna denna veckan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 10:22
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m36304521.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 22:12
    Nu finns en egen tråd för våra resultat!

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m36777918.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-13 15:41
    Ny tråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m38287171.html

• Svar på tråden Viktväktarna!
  • Znuttan6

Här är en till som håller på med viktväktarna.
    Började nu i Tisdags.
    Var inte kul på inskrivningen när man verkligen fick se vad man vägde, har väl blundat innan ;)

Men nu kör jag hårt och hoppas på minus nästa tisdag! 

• MAGU

Gick bra på dagens vägning!!! "Tyvärr" ska jag på kryssning imorgon och det gynnar nog inte till viktnedgång.

• MariaK

Jag ser inte framemot morgondagens vägning........ Har inte vatt duktig..........

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • sunflower30

Mary Cherry skrev 2008-10-22 23:15:27 följande:

Hej jag heter Mary Cherry och jag är världens sämsta viktväktare. Jag vågade inte ens gå dit och väga mig idag, men nu är det nya tag, ny vecka och nya points!
    ...å så sätter vi oss i ring o tar varann i hand... Jag känner mig precis som du, dvs världens sämsta VV. Varför ska de va så svårt att hitta tillbaka till rätt spår??? Om jag inte bättrar på självkänslan kommer jag skita i o väga mig på måndag (igen) för "jag har ju ändå gått upp".... suck
  • pysselmajjo

jag missa gårdagens vägning så det kommer INTE att gå bra idag, eller i morgon eller på söndag
    Fullt upp hela helgen, massor med ätning på menyn....*suck*.
    Idag fyller min lilla tös 1 år (å jag har nästan alla gravkilon kvar) i morgon blir det utgång på kvällen och på söndag kommer jag vara bakis...hade ju inte gjort nått om jag inte bodde 20 meter från pizzerian

• mej78

jag missade den här veckans vägning. Jag skulle gått i tisdags men glömde helt bort och i onsdags kom jag aldrig ifrån... Hua, då känns det alltid jobbigare att gå dit veckan efter tycker jag - känns som jag inte har koll på läget då. From idag måste jag bli mycket noggrannare på att skriva ner ALLT jag äter - det har varit många födelsedagar och mycket firande de sista två veckorna...

• 2timearound

Det har gått jättebra den här veckan! Min tränare räknade ut att jag gått ner 0.7 kg fett på en vecka. Tyvärr syns det inte på vv-vågen............+0.1 kg..........BUUUUÄÄÄÄÄÄ! Gråter

Men som tur är syns det och känns på kläderna. Annars vet jag inte hur jag skulle palla för det här. Det är svårt att träna så här hårt och samtidigt försöka gå ner. Men kroppen blir ju snyggare och snyggare för varje vecka. Heja Heja! *försöker peppa mig själv*

Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • MariaK

Herregud 2.5 kg på 10 veckor det är inte acceptabelt!!!!!!!!!! Fortsätter det så här så är det ju knappt lönt............ Men jag har ju inte vatt duktig heller så vem försöker jag övertyga......... Har inte skrivit denna veckan men motionerar ju som innan så man tycker ju att det ska överväga om man stoppar i sig mer men det gör det inte det ser jag ju!!!!!!!!!

Blev MC denna vecka o inte var jag duktig o tog sallad utan pommes o hamburgare........ o sen hade mannen min gjort chokladpudding o glass en kväll o då får man nog motionera ihjäl sig om jag ska kunna göra mig av med allt!!!!!

Så ne har bara mig själv o skylla

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
Svar på tråden Viktväktarna!