• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Caribe

Lilja nej vi hade maximal otur, kassörskan vägrade ta mitt personnummer utan leg, och bankomaten utanför var avstängd, så vi fick åka hem och hämta leg och sen tillbaka och hämta varorna. Min andra hälft var mkt arg....  det är som du säger typiskt, vi hade varit ute på promenad och jag tog med bara kortet för att vi skulle slinka in handla lite hastigt efter promenaden och jag ville inte släpa på plånbok... nästa gång tar jag ur legget oxå

Hur har din helg varit då Lilja?

• Sommar prinsessan

Ojoj vilken maximal otur Caribe!
    Hej Lilja.

Här är det sådär. Har urinvägsinfektion, har börjat spraya å är sååååå trött på F.

Så här är inte så glada tillrop just nu.....

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • xena

SS, tråkigt att höra att det är strul mellan er igen Ledsen. Kram!

Caribe, ja visst har vi haft sol! Hela helgen har det varit helt perfekt höstväder. Har njutit i fulla mått. Har sol även idag och ska jobba natt, så jag får njuta även under dagen i dag. Löven faller här för fullt så jag får väl ta och kratta lite i solskenet!

Kul att se Lilja, det var ett tag sedan Kyss.

• lilja71

Xena: Kul att se dig också!

SS: vad tråkigt att det är lite deppigt nu. Har du ork och lust att berätta vad som hänt eller är det bara allmänt och samma "tjafs" som det var sist? Hoppas det löser sig och att du blir glada, sprudlande sessan snart igen!!

Caribe: men shit vilken jäkla taskig kassörska! Jag hade nog åkt någon annanstans och handlat så hade dom fått plocka ut maten själva i affären! Skrikandes

• Caribe

Sessan tråkigt att höra det sista man behöver när man är i behandling är att redan må dåligt av andra saker! kram vännen!

Xena attans norrland sol sol sol sol, men du är förstås värd det

• Caribe

Lilja - ja jag var frestad att göra det men orkade inte när man lagt ner jobb på att välja ut mat för 1 veckas tid! Men är ni inte impade av min "mediala förmåga" att kunna förutse framtiden jag köpte heller inte äpplen för att jag hade på känn att jag skulle få äpplen av en kollega idag och det fick jag! (att hon sagt det innan räknas väl inte... )

• xena

Caribe, du är mer än välkommen att avnjuta solen tillsammans med mig och hundarna . Maken är fortfarande nere hos dig så jag behöver sällskap . Självklart är man mäkta impad av din förmåga, då har vi två medier på tråden då. Bäst var ju den om , Flört

• Caribe

Xena det vore inte dumt att få lite norrlandssemester och motion med hundar på köpet om det vore upp till mig så skulle jag dra på stört och ja jag är oxå lite tagen av min nya förmåga

• Sommar prinsessan

Caribe varmt välkommen i klubben!!!
    När du ändå är igång kan du spana in lite i min framtid å berätta??

Hm tar det lite kort:
    Vår äldsta hund har nu pensionerats från tävlandet å vår valp är ju fortfarande för liten för att kunna tävla/träna. Så F har fullständig panik över att vara borta från tävlingsplanen i minst 2 år (som det kommer ta innan valpen kan tävla). Han vill därför skaffa en tredje hund på ca 1,5-2 år, suck. Jag tyckte att det kunde vara bra med ett uppehåll för att kunna fokusera på annat ett tag. Han tittar då på mig å säjer: Som vad då??????
    Eh, oss å vår barnplanering, huset......Han kommer ju fortfarande ha träning med sin träningsgrupp 2 ggr veckan + alla seminarier å kurser som han håller på helger å kvällar. Han tränar karate 2 kvällar i veckan oxå. Fy faaan jag är så trött på allt. Vi är verkligen inte på samma planhalva å spelar. Tror att vi har helt olika syn på framtiden! Hur i helvete ska han hinna med mig å ett barn???
    Sorry, behövde få ut detSkrikandesGråter

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
Svar på tråden VIHPS VIII