• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Agronom

Mirren: Jag tar givetvis tillbaka allt och hävdar motsatsen

• MallaMojs

Här är en till som tjuvläser och tänker på er!!! 

Vi satt, tragiskt nog , framför tv:n i lördags kväll å såg dansbandsgrejen för andra veckan i rad Jag kan inte dansa, och jag lyssnar inte på den genren annars heller, men båda jag och M tyckte det var ett kul program och så är Settman lite av en idol Jag gillade Larz-Kristerz men fattade nog inte poängen med att alla hade samma storlek på kläder???
    *~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Ma Lu

infan: jag tror du har upplägg för en doktorsavhandling där med studierna av allvar vs ironi inom diverse musikstilar

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Maskros67

Helt ok för min del Mirren

Här snöade det så det tom ligger snö kvar på marken, första gången i höst.

Ha en bra kväll sötnosar!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • lilja71

Kikar in och ger ett avtryck! Kram till er alla!

• Caribe

Godmorgon tråden

Nedräkning till helg.... imorgon är det halvdag för lördagen är röd så det är perfekt då får man lite längre helg!

Ska till min aku idag igen och bävar tycker det gör så ont när hon sticker i fötterna..... men hon borde vara nöjd med min träningsinsats, idag kunde jag inte sätta på mig bh:n och inte heller knyta till min klänning därbak fick ta min man till hjälp... ont ont ont!

Har inte tittat på dansbands tävlingen är inte riktigt min musik smak men jag respekterar hur populärt det är om jag dansade så skulle jag nog tycka att musiken var ok men bara att lyssna på är det inte riktigt för mig!

Xena thailand resa.... dreglar..... gud så skönt! Tur att inte Ni skall adoptera från vietnam hörde att dom avbrutit alla adoptioner därifrån och att det är kaos för dom som stått i kö till det landet samt var på gång att hämta hem ett barn, dom får söka nytt land.....

Kram Kram

• xena

God morgon Caribe och God morgon tråden!

Ja viss är det bedrövligt med Vietnam. Tyvärr är det sådant som kan hända i adoptionsvärlden, så 100% är det ju inte. Det har både hänt förr och kommer hända i framtiden att länder plötsligt stänger dörrarna. I Vietnamfallet var det ju Sverige som stängde dörren. Måste kännas oerhört förtvivlat för de som stod i begrepp att börja samla papper. De flesta som skickat ansökan kommer nog i hinna få BB, fast inte alla.

Jasså du kör med klänning på jobbet. Det är inte ofta jag klär mig i det och då är det bara om det är fest. Men det är fint och väldigt kvinnligt. Hade man haft ett annat jobb kanske . Har bara jobbat i "uniformsyrken" hela mitt liv. Mycket praktiskt tycker jag som inte är någon klädtjej .

Lilja, kul att se dig, det är bara så sällan vi får njuta av ditt sällskap Gråter Kyss

• Caribe

Vinkar till Lilja missade dig där vill gärna njuta mer av ditt sällskap!!!

Xena ja läskigt att sånt kan hända i adoptionsvärlden att man inte kan slappna av förrän man hämtat hem sitt barn!

Jodå jag har nog klänning eller kjol i princip varje dag, nu på vintern är bas uniformen svarta tights, svarta långa stövlar och sen diverse klänningar till det här är det mer att dom hoppar högt när jag plöstligt dyker upp i jeans ngn dag

• xena

Okey, coolt och ganska ovanligt tycker jag. Ni andra då, som har "kontorsjobb" hur klär ni er på jobbet?

• lilja71

Gomorrn!

Jag e en jeansmänniska, har gärna en blus eller en tunika till. Men jag har nästan alltid jeans på mig, fast direkt jag kommer hem så glider jag ner i ett par mysbyxor. Favoriten är ett par rosa som jag köpt på Victoria Secret där det står PINK i hela baken

Svar på tråden VIHPS VIII