• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Caribe

Jag måste smälta det här.... första gången jag säger det... men så chockad är jag OCH GLAD   jag ber till alla gudar som finns att det går hela vägen för dig vännen!

• infan

Caribe: om du kommer på ett smart sätt att smäta det så snälla snälla tala om det för mig! *virrar runt ett varv till här*
    Är så glad och så rörd över era reaktioner, det är inte lätt.

• Minna72

ÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååhhhhhhhhhhh! va underbart! Håren reser sig på armarna!!!

~Vår Diamant föddes 26 mars 2007~
  • Caribe

Infan ska iväg och luncha nu så får vi se om chocken lagt sig efter det hi hi virra vidare du så länge så återkommer jag

• lilja71

Det var verkligen glada nyheter, tänk en helt hembakad en också!

• Agronom

Herregud vilket glädjebesked INfan bjöd på härinnne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Förstår din oro gumman men tillåt dig själv en dallrande dag i total glädje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är du värd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Detta är en dag för GLÄDJE och LYCKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PÖSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Agronom

EN Aggis INfan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• infan

Lilja: ja, helt hembakad! T.o.m. under lite vinrusighet... Snudd på extraordinärt "vanligt" fast det definitivt inte är det

Aggis och Minna:

Virrar nog in i duschen nu, kan inte komma på något annat att ta mig för...

• lilja71

Då ska vi testa lätt vinrusighet i det liljiskahuset nästa månad KRAAAM

Svar på tråden VIHPS VIII