Gokväll!!
Har varit iväg ett par timmar tillsamammans med (kändes det som) alla andra föräldrar till 2½ åringar i den här stan, o lyssnat på en underbar barnpsykolog!
Det känns som om hon stod o prata direkt om vår familj o så kände nog dem flesta!
Bekräftade har vi iallafall blivit på alla plan, både det vi gör "rätt" o det som vi gör lite mindre rätt..haha, en del sånt med!
Men så nyttigt att höra att man e rätt normal i sitt tänk o sitt sätt gentemot den här lilla killen som börjar o va stor...o kommer i nya faser i livet!
Jodli, gick d bra m moroten?
Sött o gott så det borde hon gilla!?
Din svägerskas look alike kommer hit o umgås m min dotter en stund imorgon när jag ska till frissan! Mormor o morfar varit här ikväll när vi va på föreläsningen så nu känns det som min "kvot" e fylld för ett tag...ja du vet ju hur jag e!
Du förresten glöm inte ´källaren då den 23e..hihi!
A äter också majs-havre gröt från semper, men det va nog risgröt m äpple jag köpte idag i affären.
Vejj o Valter, tjusig viktuppgång! Bra jobbat!! Skönt förstår jag!?
Kommer säkert också att gilla sin nya smak, det är ju också en av dem goa söta grönsakerna som e gott att blanda m potatisen!
Nä ingen frukt här än så länge, magen funkar annars hade jag också tagit till det. Gav aldrig V det som efterrätt vår bvc ssk avrådde oss ifrån det, o istället ge det som mellanmål, men det gör man ju som man vill, som tur e!
Jag gick på babycafe o babysång med V, det e ju lite olika hur det e upplagt på olika ställen, här va det babycafe en dag för barn upp till ett år, men deras syskon va ju ok, o då är där en del förskolebarn. O det intrycket har jag med fått här..den där feberfria dagen man ska vara hemma verkar vara outhärdlig för vissa...
Jag gillade båda ställena innan de börja krypa sen blev V i princip förkyld efter varje gång då de börja va på varandra alla barnen!
Gå på magkänslan o lita på den!
Ingen känner Valter bättre än dig! Hihi..ja din egen Valter då ju!
FaF...tack snälla för beröm av mitt halsband...är ju egen design o det ligger mig väldigt varmt om hjärtat...
Hihi..biffen..din charmknutte! Javisst har han vuxit i sig lite!!
Jessica...Som en virtuell fika blev det ikväll, aldrig fel!
Eller va det bara jag som snaska på muffins??
Baka en helt galet god "pecan pie" muffins, gjorde minisar, såååå gott, smeten livsfarlig dessutom...
Ännu en sak att se fram emot...att baka med G, det e så kul o kladdigt med barn!
Pepparkakshus nästa...
Kramar o gonatt till er alla