• dinana

VI från Linköping

Humm, väntade också på paket idag, men tro ni det var något i brevlådan då? Nej, eller jo... reklam (ingen reklam tack!) och två räkningar. Trevligt...

Hoppas att mitt paket kommer imorgon då. Väntar tre paket egentligen men vissa människor skickar ju med snigelposten från USA så det lär väl ta en månad innan jag får min Skip Hop Saddlebag.

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • dinana

Ni som har barn har ni några bra barnmatstips? Molly vill inte äta mat och jag har verkligen ingen fantasi när det kommer till mat. Igår var vi på IKEA så då åt hon korv (utan ketchup, utan bröd = bara korv).

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-04 12:44:07 följande:
    Fru T, Lillisen, dinana (vilka var det mer som ville följa med ut?):Vilken dag tar ni helst o går ut, en fredag eller lördag?Jag är foglig, bara sambon är hemma o tar barnen
    samma här, fast v 38 går inte för mig.. då är vi på semester..
  • dinana

Haha, jag tycker det låter perfekt..

• dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-04 14:42:26 följande:
    mammatill4adenna är ju ett rejält fyndwww.blocket.se/vi/17934055.htm
    du kan få köpa våran annars för 1000 kr
  • dinana
    Utekväll på krogen Lördagen den 27 september, förfest hemma hos Fru T:

Leos och Vincents mamma (Becka)
    Marayah (eventuellt nykter Räcka ut tungan, ammar nattetid än så länge!)
    mammatill4a: självklart nykter men för miljöombyte följer jag med:-P
    Firstandhappy (Ewa)
    dinana (Diana, vem hade kunnat gissa? nykter: beror på om man är gravid eller ej)
  • dinana
    Cacan skrev 2008-09-04 16:49:21 följande:
    Passet räknar jag med att de kommer utökas framöver så planer på att fortsätta efter nyår: Självklart!!Vore kul o ni bara ville skriva lite kort om er ålder o bor m.m. så jag har lite hum om er!! hur mga är ni som håller till i denna tråd?
    Diana i Skäggetorp här 25 år, har en dotter som snart är 21 månader.
  • dinana

idag vart det dagisfritt så vi har haft sovmorgon, eller rättare sagt jag har haft sovmorgon, till klockan nio. sambon stack till jobbet vid sju och molly hon vaknade väl som vanligt då, men jag har inte hört något från henne så antar att hon somnade om igen.

vi har ätit frukost och sen varit ute i trädgården och gungat. blev lite kallt så sen gick vi in. eller rättare sagt jag gick in, molly ville vara var ute å leka.

• dinana

Ska man verkligen ta panodil när man är gravid?

• dinana

När jag var på apoteket och skulle köpa värktabletter som gravid så sa de att jag skulle köpa alvedon för att de andra inte var bra att ta när man är gravid. Så jag har alltid kört med Alvedon, det enda som funkat på mig.

Svar på tråden VI från Linköping