-
Aj, vad synd...Mammatill4a skrev 2008-08-31 16:14:42 följande:Tyvärr kom du försent, gjorde oss av med vår tripptrapp stol till kompisen när vi byte de mot köksbord+stolar..Alma tyckte inte om den så den vart bara stående endå.. -
Är det något fika imorgon eller vad är det ni pratar om?
-
Varför är det aldrig någon som städar hemma hos oss... här ser alltid ut som en soptippp.. men jaja, vi lver ju ändå =P
Kan alltid fika, men insåg att jag har väldigt ont om pengar på kontot. Måste nog ta å ringa till A-kassa och kolla om de väntar en månad innan de skickar en pengar, eller om de skickar allteftersom de får kassakorten. Skickade in i måndags förra veckan det är därför jag är lite fundersam. Vore ju sitta fint med de där 3200 kr nu. Har lite räkningar som måste betalas inom en vecka.
-
Nej har BIM på tisdag. Tur att det är någon mer än jag som hoppas... =PJePaLuLi skrev 2008-08-31 18:01:03 följande:Vad tråkigt Men du har väl inte passerat BIM än eller? Jag fortsätter hålla tummarna! -
ah, mysigt. skall träffa en kompis vid 13 på stan imorgon, får se om man orkar göra stan då =)Mammatill4a skrev 2008-08-31 20:00:06 följande:Marayah och ja ska bara umgås och på em är de ju Ronja rövardotter i ycke naturreservat med korvgrillning som börjar vid 16 tiden mm, stod om de i LP i torsdags.. -
ah, vad bra.. då får man försöka träffas någon dag då så jag kan få klänningen. Får väl försöka träffas, eller om du skall till Ikano. Blir inte så många rundor till Rydh, men skulle säkert kunna gå en sväng (skulle jag ju verkligen behöva då jag är stor som ett hus nu).Familjetrollet skrev 2008-08-31 20:44:15 följande:då får du ha en bra dag i morrn.klänningen ligger redo här till dig.själv var man och shoppade loss igår.stan får det bli ev nån dag nu i veckan eller till helgen -
Hallo. har precis varit iväg med Molly på dagis.
Nu sitter jag här med snuva och hosta framför datorn. Lite smått mensvärk, men skall inte ha mens förräns imorgon.. eller rättre sagt skall ju inte ha den då... =)
-
mammatill4a:
jag skulle gärna hänga med å fika, men tyvärr är ju dottern på dagis till elva så det blir lite svårt då.
familjetrollet:
Jag hänger gärna med på shoppingmaraton i tornby...har inga pengar men tycker det är minst lika kul å titta på allt man vill ha *hehe* skall ju köpa en klänning av dig så du kan ju ta med den i sådana fall om vi inte ses förr -
du skulle ha målat väggarna med sådan där svart färg som man kan måla på med krita =) *hihi*Familjetrollet skrev 2008-09-02 00:05:31 följande:ja det behövs allt.tösen förstörde sina tapeter på några få månader.hon gillar grafiti ritning på väggarna och att riva sönder tapeterna.hon vägrade ha grönt rum som det var när vi flyttade in.jag har fotat före och under omvandlingen och snart ska de sista bilderna tas.så nu har hon fått som hon vill.ett rosa/lila rum med barbiebårdsen blir det stora tösens rum och köket som ska fixas när ekonomin tillåter det.hoppas du har haft en bra helg.här har man haft det fullt upp som vanligt.i helgen kommer stora sonen igen så då blir det full fart och syskonbråk .men nu är det dags för sängen. -
Behöver också gå ner i vikt. Vet att det är jävligt farligt för mig att gå upp i vikt då ja har extremt dåligt blodtryck eller rättare sagt det går upp väldigt fort. Men när jag har legat nere rut 58 kilo så har det legat på normalt. Nu har jag ingen koll på det men har en blodtrycksmätare här någonstans i fall jag känner att det börjar gå upp.jannovich skrev 2008-09-02 06:53:48 följande:Dricker faktiskt väldigt sällan läsk jag med.. märker att jag brukar få ont i magen om jag dricker det också.. men ibland blir suget för stort och jag måste få lite (givetvis på en helg dårå) Hur är det med folket här idag då? Själv brottas jag med halsont sen igårkväll, får se vad det vidareutvecklar sig till. Ska jag bli sjuk kan det väl bryta ut ordentligt istället för att bara vara lite grand!
Börjar bli dags snart för en ordentlig viktnedgång igen. Man kanske skulle försöka ägna dagistiden till att gå ut å gå istället. Skulle inte gillas av staten =P