• dinana

VI från Linköping

Familjetrollet skrev 2008-09-02 08:19:52 följande:
    haha vi har sgat att vi snart gör det.men nu är tösen nöjd.ajaja kan knappt skriva idag då handleden värker o hugger igen.här sitter man o inväntar sitt vinnarmail så man kan pröjsa bårderna och få dem innan helgen.vad ska ni andra hitta på idag?här ska man fortsätta att rensa i lådor o skåp.och under senare eftermiddag blir det tornby
    Åh, skall vi ses ute i Tornby så kan jag betala för klänningen jag vann av dig förra veckan?

Jag har inga planer för idag i övrigt. Försöka packa lite paket och skicka iväg av Tradera-sakerna... härligt att de handlar på KÖP NU, så slipper man chocken med att packa 100 paket på slutdagen.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-02 08:41:10 följande:
    ja du att packa typ 20 brev är inte kul.men det måste ju göras.vi kommer åka efter kl 17.du kan inboxa ditt tlf nr så kan jag ringa när vi åker.vi ska till toys r us och kolla efter julklappar och födeldagspaket
    Haha, 20 paket går väl ändå an. Men nu har jag ju 120 auktioner ute som går ut senast söndag.. kommer bli ett jäkla spring till posten i alla fall. Har redan skickat iväg fem, har fyra i utkorgen...
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-02 10:25:06 följande:
    gisses du är värre än mig.jag ska lägga ut en massa under veckan när jag har sytt klart allt.ibland har det blivit massor att skicka.idag får jag hämta ut ett tungt paket som en köpare aldrig hämtade ut trots två avier från posten.så på den auktionen går jag 195 kr back*arg*
    Usch, nej sådant är jobbigt... bara å lägga negativt på dem och anmäla dem till Tradera.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-02 14:06:00 följande:
    hon svarade på traderas mail igår.deras dator har krashat.hur svårt är det att låna datorn av en vänn.hennes adress stämde inte.det fanns ingen med hennes namn.hon hade "flyttat". tlf numren stämde inte heller,alla var uppsagda.den andra släktingen jag fick kontakt med ville inte prata om köparen.köparen var visst utsatt för nån terrorist så ingen visste hennes adress eller tlf nr.mannen som bodde på samma adress som hennes traderadress visste inte heller vart hon bodde.det var dit avierna kom.sammanlagt fick jag ringa 5 samtal till olika ställen*suck*jag tänkter hämta ut hjulen och sälja dem på nytt!kan ju inte vara så svårt att hämta sin avi på adressen som man står på enligt tradera.eller låna en dator.jag mailade henne om att frakten gick på 30 kr mer då posten hade höjt priset.så idag hämtar jag ut hjulen.hon fick en månad på sig och två avier från posten.nu får jag bära hem det tunga paketet och betala för att få ut dem!*arg*hon valde att inte hämta ut sitt paket och får stå för det
    Det där borde ju ändå köparen få stå för... Bara för att hon inte kan göra saker i tid så skall ju inte de behöva betala en massa extra... Det är ju hennes fel att det inte kommer rätt då skall hon minsann få stå för det. Maila tradera också om detta...
  • dinana

Bidde det något fika den här veckan?

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-02 17:20:49 följande:
    Sen är ni ju några som ska hem till mig på lördag så vi träffas ju då om inte annat
    Ja det är ju sant. Jag får förhoppningsvis skjuts av Marayah då =)
  • dinana

Ingen mens här ännu. Var så säker på att den skulle komma idag.. hade ju grym mensvärk i natt ju... men nu, nej.. ingenting.. däremot massa flytningar... *äckelvarning*

• dinana

ingenting här... mensvärk dock och minus på test så.. testlagrets test kanske inte funkar på mig. Kommer inte riktigt ihåg om jag använde dem när jag var gravid med Molly.. antagligen inte eftersom det var i min tradera-debut då =P. men köper inge riktgit test förräns jag är säker på att mensen inte kommer.

är ju ba på bim+1 idag (några dagar hit å dit brukar den ju krångla ibland)

• dinana

Vore ju märkligt om det skulle ta sig på vårt första riktiga försök... just nu, ingen mensvärk över huvud taget.. Utgår jag från en cykel på 28 dagar så skulle jag haft mens igår. Men jag hade ju höjningen på ÄL på tisdagen så då hade jag väl inte ÄL på tisdagen utan någon dag efter.. onsdag? Jaja, det är bara att vänta. Jag som köpte extra känsliga test för att vara säker på att jag inte vara gravid.. Nu vete tusan. Vi får väl se om den dyker upp till M&I-träffen =P

• dinana
    Mammatill4a skrev 2008-09-03 08:17:35 följande:
    Fy vad tråkigt att inte få ett plus och den eviga väntan, men som sagt bara att vänta och testa om några dagar igen, ja skulle rekomendera PREG på apoteket kostar 69 om de ej hööj och jag har fått 3 fina plus på en gång när ja testat med dem tom förre BIM *Lycka till*
    Har hört flera som har klagat på PREG. Kan tyvärr inte säga något själv, har bara använt CB när jag väl testat... vilket jag inte brukar göra förräns jag är rätt säker på att jag skall plussa.
Svar på tråden VI från Linköping