VI från Linköping
Jag har inga planer för idag i övrigt. Försöka packa lite paket och skicka iväg av Tradera-sakerna... härligt att de handlar på KÖP NU, så slipper man chocken med att packa 100 paket på slutdagen.
Bidde det något fika den här veckan?
Ingen mens här ännu. Var så säker på att den skulle komma idag.. hade ju grym mensvärk i natt ju... men nu, nej.. ingenting.. däremot massa flytningar... *äckelvarning*
ingenting här... mensvärk dock och minus på test så.. testlagrets test kanske inte funkar på mig. Kommer inte riktigt ihåg om jag använde dem när jag var gravid med Molly.. antagligen inte eftersom det var i min tradera-debut då =P. men köper inge riktgit test förräns jag är säker på att mensen inte kommer.
är ju ba på bim+1 idag (några dagar hit å dit brukar den ju krångla ibland)
Vore ju märkligt om det skulle ta sig på vårt första riktiga försök... just nu, ingen mensvärk över huvud taget.. Utgår jag från en cykel på 28 dagar så skulle jag haft mens igår. Men jag hade ju höjningen på ÄL på tisdagen så då hade jag väl inte ÄL på tisdagen utan någon dag efter.. onsdag? Jaja, det är bara att vänta. Jag som köpte extra känsliga test för att vara säker på att jag inte vara gravid.. Nu vete tusan. Vi får väl se om den dyker upp till M&I-träffen =P